نیروی دریایی آمریکا:یک #گذرگاه دو طرفه نزدیک به سلطنت عمان در داخل #هرمز، گسترش یافته است، که اجازه عبور کشتی‌ها در هر دو جهت را می‌دهد. این گذرگاه با همکاری سلطنت عمان و با حمایت نظامی آمریکا به عنوان مسیر جایگزین تنگه هرمز که توسط ایران به شکل نا امن اداره می‌شود، راه‌اندازی شده است. داستان این روز‌های #عمان هم «شریک دزد و رفیق قافله» است. از یک طرف خودش را دوست و هم‌پیمان ایران نشان می‌دهد و از طرف دیگر در حال اجرای دستورات آمریکا بر علیه ایران است.
18:39 - 27 June 2026



31 Replies

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
حتما ببینید 👇هشدار جدی رهبر شهیدhttps://virasty.com/Sharaki/1782571905902883692
اگر کشور دچار شاه سلطان حسین ها شود، کار جمهور اسلامی تمام خواهد شد! | هشدار جدی رهبر شهید (حتما ببینید و بخوانید 👇)آن روزی که شهر اصفهان در دوره‌ی شاه سلطان حسین مورد غارت قرار گرفت و مردم قتل عام شدند و حکومت باعظمت صفوی نابود شد، خیلی از افراد غیور بودند که حاضر بودند مبارزه و مقاومت کنند؛ اما…
Show more
2 MB

Profile picture of ‌احسان رجانی‌
Replying to
این قابل درک هست که عمان دوست داره هم از توبره بخوره ،هم از آخور. اما چیزی که قابل درک نیست تعامل مذاکره کنندگان ما و برسمیت شناختن جایگاه براشون هست.

Profile picture of ‌پرهام‌
Replying to
می ترسهرو قدرت ایران حساب کرده عمان به تعبیر رهبر شهید محترم هست

یک نفر به این احمق های مذاکره کننده بگوید اون چیزی که شکست و پیروزی را نصیب کشور میکند در میدان مبارزه است و دشمن این را میداند و مذاکره را برای فریب میخواهد ولی در میدان در حال کارکردن است آیا شما هم چنین فهمی را دارید یا مذاکره را بخاطر ترس و وابستگی به غرب دنبال میکنید

Profile picture of ‌علی احمدی‌
Replying to
شایسته نیست سخن دشمن را بازنشر می‌دهید. من فکر نمی‌کنم سپاه چنین اجازه‌ای به دشمن بدهد. حتی اگر هم محدود چنین اتفاقی افتاده باشد این کار شما کمک به جنگ روانی دشمن است.

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
Replying to
اقای انجدینی بنظرتون مسبب این اوضاع کیه

Profile picture of ‌محمد 92محمد92 نادعلیًّا مَظهَرا العجایب110🐲🐲‌
Replying to
علی الاصول ما افراد قافله با اقتدار حیدری و صولت عباسی اعلام برایت کرده و تذکر جدی خودمان را به شریک دزد با زدن چماق بر سرش اعلام میکنیم.از طرف نماینده افراد قافله

Profile picture of ‌عباس کیانی‌
مسئولین ما با پذیرش شراکت با عمان، فریب آمریکا را خورند و کنترل کامل بر تنگه هرمز را با کسی شریک شدند که پیش بینی میشد تحت فشار آمریکائیها ما را در وضعیت انجام شده قرار دهند. مسئولین مذاکره کننده بیایند و پاسخ دهند که چرا چنین موضوع خسارت باری را پذیرفتند؟

Profile picture of ‌جواد لعل شهسوار‌
Replying to
کشورهایی مثل عمان تا زمانی که صدای واحد قدرت از ایران نشنوند ، مجبور به اطاعت از ابرقدرت دنیا هستند. عمان را مثل مردم ایران نمی توان فریب داد.

Profile picture of ‌عسل درستکار‌
کُلُّ یَومٍ عاشوراء و کُلُّ أرضٍ کَربَلاء✍️پی‌نوشت : الحق که هر اتفاق مهم سیاسی تو دنیا می افته رو میشه با عاشورا تطبیق داد درک نمیکنم اونایی که امام حسین رو غیر سیاسی میدونن.#علی_الاصول #امام_حسین #عاشورا
304 KB

Profile picture of ‌مهدی آدینه‌
Replying to
یاد سخنرانی آخر امام رضا علیه السلام افتادم که به مامون گفت بازم اشتباه کردی، این جماعت اعراب بازم دارن اشتباه میکنن

Profile picture of ‌سیروس آریامنش‌
Replying to
داستان، عمان نیست، ـداستان تیم مذاکره کننده رئیس جمهور ایران است که چنان در مقابل دشمن گاف داده اند، تنگه هرمز دادنه، اوارنیوم 60درصد رقیق می شود، در مقابل یونجه امریکایی وارد می کنند

Profile picture of ‌🇮🇷خانم پاک سرشت🇵🇸‌
Replying to
از بس که ترسو و جاهل هستن.چون از نسلِ خوارجِ زمان امام علی(ع) هستن و نیز سلطنت طلبانی که نوکر اجنبی بودن تو خون شون هست و...

Profile picture of ‌یک وکیلم‌
Replying to
مقصر عمان نیست می بینه مسئولین ما که نمی تونند از حق ایران دفاع کنند چه برسه به عمان

Profile picture of ‌🇮🇷خانم پاک سرشت🇵🇸‌
Replying to
اصلا آمریکای دیکتاتورِ رهبرکش،غلط کرده که از اونور دنیا میاداینجا برای ما تکلیف تعیین میکنه وتو اداره کشور ما وهمسایه هادخالت وفضولی میکنه!اصلا نزدیک سواحل عمان بخاطر کم عمق وصخره ایی بودن،کشتی نمیتونه لنگر بندازه و توقف کنه و مسیر کشتی رو، نداره.فقط در آب‌های ایران میشه رفت و آمد کنن و لنگر بندازن

Profile picture of ‌مسعود بزرگوار‌
Replying to
کاملآ طبیعیه که از آمریکا میترسه.ما احمق بودیم که تصور کردیم بایدبرای اداره تنگه هرمز با اون تفاهم کنیم.#علی_الاصول #نمی‌پذیریم #ملت_مبعوث #خسارت_محض

Profile picture of ‌محمود‌
Replying to
حضرت آقا فرمودند شکر عملی نعمت تنگه هرمز.شکر عملی را به درستی انجام ندادیم، نزدیک است که کل نعمت از ما گرفته شود.شایدم خدا میخواد همه چیز را از دست ما بگیرد، بلکه بالاخره به او توکل کنیم مسیر را #علی_الاصول ادامه دهیم.

Replying to
مقصر را باید در خود جستو جو کنیم ایا ما متحد خوبی برای دوستانمان بوده ایم...ایا به هنگام کمک به متحدین خود بی درنگ به کمک انها شتافته ایم ...دیگر کشور ها به چه امیدی بر ما تکیه کنند...دلیل حالو روز مردم فلسطین .ولبنان.و جبهه مقاومت..به چه امیدی بر ما تکیه کنند..

Replying to
عنقریب پاکستان هم در این مسیر قدم خواهد گذاشت! هرچند از قبل پاورچین و قایمکی حرکاتی هم داشته که از طرف ما زیرسیبیلی رد شده!