با اولیاء دانشاموزم دعوا کردم و خرسندم. جِگَرَم حال آمد.
@Aquariumfish2 May 2026Replying toبه بچهش تشر زدم که ۲ماهه داره کلاسهای مجازی رو میپیچونه منم موقع نمره دادن به اندازه کیفیت حضورش نمره خواهم داد. به باباعه فشار اومده بود.
@dokhtare_iranam2 May 2026Replying toاحتمالا انتظار نمره ی بیست داشته😂و این گونه شد که بی درنگ از نمره ی خود باباهه هم کم کردید😔