از قدیم تجربه داریم که رای حرام برکت نداره چه برای روحانی در دولت دومش که با تخریب شهید رییسی رای اورد چه برای بقیه تخریب کنندگان مسوولان نظام،شماها هم اگر خواستین رای بیارید دیگه اینها را دنبال نکنید چون فقط مایه آبروریزی شما هستند وباز هم به خاطر اینها شکست میخورید حالا خودتان میدانید