@MD20002 January 2026
تو نمیخوای دست از،سر جبراییلی و جلیلی برداری الان که دوره قالیباف و وفاق و پزشکیان و آشوب و اغتشاش است حتی زمانی که عملا کشور بخاطر گرانی و اقتصاد نادانی پزشکیان گرفتار اشوب شده بازم میگی جلیلی و جبراییلی مقصرند؟؟
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda2 January 2026
جبراییلی به ملت ایران ، چندین بار گفت «خر» ؟؟یا ملت ایران به جبراییلی فحش دادند؟؟؟کدومش؟؟؟🤔ماله‌کشی انحراف سوپرانقلابی‌، دیگه جواب نمی‌ده متاسفانه
@MD20002 January 2026
تو اونجا بودی دیدی یا شنیدی همچین حرفی رو 😅😅😅ادب و تربیت اقای جبراییلی خیلی بالاتر از این حرفاست
Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda2 January 2026
فیلمشو واقعا ندیدی ؟؟یا تو هم مثل فرخ مقدم میخوای روی «خر جبراییلی» رو ماله بکشی؟؟؟🤔
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1202 January 2026
حتی واقعیات رانمیپذیرند چون اعوان وانصارجلیلی هم مثل خودش معصومندو امکان نداره اینقدرهتاک باشندالحمدلله که روز به روزاینها رسواترمیشوندونیات شان آشکار میشهامکان نداره دولت انقلابی را ساقط شده وزمین خورده بگی ورسوا نشویدروغ ادامه راه شهیدرییسی واستفاده ازخون شهیدمظلوم برای رای،گریبانشان راگرفت
Profile picture of ‌محمد علی باخرد‌
@bakherad2 January 2026
چقدر بیکاری بشراینقدر توهین شد تو این دولت به شهید رئیسی زحمات اقتصادی ایشون همه‌رفتتورم ۶۰ درصدی برگشت دلار ۱۵۰ تومانیرشد ۱ درصدی تو واسه اینا داد نزدی اومدی واسه جبرائیلی حرف میزنیهرکی دیگه بود از این شدت دوگانگی جر میخورد
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1202 January 2026
شما چی ؟؟برو انتقادت را به جبراییلی بیار وگرنه ساکت باشی بهترهروزی به دروغ گفتین دنبال دولت شهید رییسی هستین وخواستین از خونش رای جمع کنید درحالیکه ما سه سال توهین های اینها به شهید رییسی را دیدیمشماها جناح زده شدین که کورخود و بینای دیگران هستین نه ما، دست از سیاسی کاری بردارید و حق طلب باشید
Profile picture of ‌عباس عبدی‌
@Abbasabdi13602 January 2026
از حال و هوای انتخابات بهتره خارج بشید و رها کنید این بحث های بی فایده را بااین دستفرمون انتخابات بعدی هم باخت نتیجه خواهد شد.
Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1202 January 2026
ما مطمئن هستیم با زنبیل آقای جلیلی که بهش اقرار کرد و اظهارات نادرست هر روزه این آقایان که هزینه سازی میکنند و آتو دست جناح مقابل میدهند هرگز جبهه انقلاب روی پیروزی نمیبینه و باز هم یک اصلاحطلب دیگه رییس جمهور خواهد شدنگرانی و ناراحتی ما از این هست که باز هم همین اشتباه تکرار میشه

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1202 January 2026
از قدیم تجربه داریم که رای حرام برکت نداره چه برای روحانی در دولت دومش که با تخریب شهید رییسی رای اورد چه برای بقیه تخریب کنندگان مسوولان نظام،شماها هم اگر خواستین رای بیارید دیگه اینها را دنبال نکنید چون فقط مایه آبروریزی شما هستند وباز هم به خاطر اینها شکست می‌خورید حالا خودتان میدانید
چقدر میگیری برای هر پروژه
21:55 - 2 January 2026

130 Views


3 Replies

Profile picture of ‌شهید‌
@shahid1202 January 2026
کافر همه را به کیش خود پندارد

@MD20002 January 2026
فک کنم هر ویراست بدون دعوا ۵۰ هزار تومن میگیره با دعوا ۲۰۰ هزار هر لایک ۱۰ هزار تومن کارمزد داره براش چون خیلی دوست داره جایی که دستش رو شده هم مرتب پست بزاره حتما اضافه کاری بهش میدن 😅😅😅