چقدر بیکاری بشراینقدر توهین شد تو این دولت به شهید رئیسی زحمات اقتصادی ایشون همهرفتتورم ۶۰ درصدی برگشت دلار ۱۵۰ تومانیرشد ۱ درصدی تو واسه اینا داد نزدی اومدی واسه جبرائیلی حرف میزنیهرکی دیگه بود از این شدت دوگانگی جر میخورد
@bakherad2 January 2026Replying to and 92 othersچقدر بیکاری بشراینقدر توهین شد تو این دولت به شهید رئیسی زحمات اقتصادی ایشون همهرفتتورم ۶۰ درصدی برگشت دلار ۱۵۰ تومانیرشد ۱ درصدی تو واسه اینا داد نزدی اومدی واسه جبرائیلی حرف میزنیهرکی دیگه بود از این شدت دوگانگی جر میخورد
@shahid1202 January 2026Replying to and 92 othersشما چی ؟؟برو انتقادت را به جبراییلی بیار وگرنه ساکت باشی بهترهروزی به دروغ گفتین دنبال دولت شهید رییسی هستین وخواستین از خونش رای جمع کنید درحالیکه ما سه سال توهین های اینها به شهید رییسی را دیدیمشماها جناح زده شدین که کورخود و بینای دیگران هستین نه ما، دست از سیاسی کاری بردارید و حق طلب باشید
@Abbasabdi13602 January 2026Replying to and 93 othersاز حال و هوای انتخابات بهتره خارج بشید و رها کنید این بحث های بی فایده را بااین دستفرمون انتخابات بعدی هم باخت نتیجه خواهد شد.
@shahid1202 January 2026Replying to and 93 othersما مطمئن هستیم با زنبیل آقای جلیلی که بهش اقرار کرد و اظهارات نادرست هر روزه این آقایان که هزینه سازی میکنند و آتو دست جناح مقابل میدهند هرگز جبهه انقلاب روی پیروزی نمیبینه و باز هم یک اصلاحطلب دیگه رییس جمهور خواهد شدنگرانی و ناراحتی ما از این هست که باز هم همین اشتباه تکرار میشه
This post was deleted by the post author.
@shahid1202 January 2026Replying to and 94 othersاز قدیم تجربه داریم که رای حرام برکت نداره چه برای روحانی در دولت دومش که با تخریب شهید رییسی رای اورد چه برای بقیه تخریب کنندگان مسوولان نظام،شماها هم اگر خواستین رای بیارید دیگه اینها را دنبال نکنید چون فقط مایه آبروریزی شما هستند وباز هم به خاطر اینها شکست میخورید حالا خودتان میدانید
@MD20002 January 2026Replying to and 94 othersفک کنم هر ویراست بدون دعوا ۵۰ هزار تومن میگیره با دعوا ۲۰۰ هزار هر لایک ۱۰ هزار تومن کارمزد داره براش چون خیلی دوست داره جایی که دستش رو شده هم مرتب پست بزاره حتما اضافه کاری بهش میدن 😅😅😅
@MD20002 January 2026Replying to and 94 othersواقعا کارمند میخواید استخدام کنید از اقای کاربر شهید استفاده کنید چه پر کار شبانه روزی در حال تخریبه😅😅😅😅
@Arashmida2 January 2026Replying to and 95 others🤦♀️👌وای این کاربرشهید تخریب چی شبانه روزی🤭یکسری چندوقت پیش میامد دعوا وبحث وتخریب جلیلی وزاکانی ومن تاکم میاورد میرفت بازفرداش پیداش میشدمثلا حامی قالیباف
@Arashmida2 January 2026Replying to and 95 others🤦♀️مطالبه گری باتخریب وفحاشی انجامنمیشه این کوبندگی نه سازندگی وتابه حال طی ۱۰سال اخیر درفضای مجازی وحقیقی فحاشی نکردم.