درد و نفرین بر تبعیض و نیرنگ
@Fly115MS21 March 2025شاید این خون نون درش نیست...شایداین نون حرام نیست...وگرنه بعضی #سلبریتی_ایرانی خودشو رسونده بود...#شرف
@ghasem_zarea21 March 2025Replying toنگران نباشید اگر کشته شده یک زن بود شاید میشد کاری کرد اما خب جان مردان پشیزی ارزش ندارد بنابراین از هیچ کسی صدایی در نمیاد
@montazer768221 March 2025Replying toسلبریتی های ما دست خودشون نیست لگد پرانی کنن. بالاخره به اعتراف خودشون اونا ی جور حیوان هستند دیگهمثلا #گاو_سوئیس