با کشیدن سیفون تموممیشه😔✌️
@Amirgarivani23 August 2023Replying toقشنگ رو سیفونم کشیده که هرکی اومد یک بار بکشه سیفونو بره ته چاه🤣
@rayacoder23 August 2023Replying toشاید جدی نگیریدش، تمسخرش کنید و ازش رد بشید، مثل خیلی ظرایف دیگه. نکته عکس اینه که صدایی هست که شنیده نمیشه و یا جرات ابراز رو نداره، این بده و نشان قدرت یک طرف ماجرا نیست و از ضعف نشات میگیره، صدای مردم رو باید شنید و ازش برای اصلاح امور استفاده کرد :)