شاید جدی نگیریدش، تمسخرش کنید و ازش رد بشید، مثل خیلی ظرایف دیگه. نکته عکس اینه که صدایی هست که شنیده نمیشه و یا جرات ابراز رو نداره، این بده و نشان قدرت یک طرف ماجرا نیست و از ضعف نشات میگیره، صدای مردم رو باید شنید و ازش برای اصلاح امور استفاده کرد :)