الان مخاطب فرمایشات ایشان چه کسی ست؟ چرا اینقدر عصبی، ناراحت و نگران؟خواهشا کسی با مسعود کار نداشته باشه، بذارید باشه! بعدا دلمون براش تنگ میشه! #انتقام #شعار #عمل #میدان #تهدید
1 MB
Replying to andلطفا از امشب یفت و سخت خواهان لغو این توافق ننگین باشیم....
Replying to andاز همون روز اول عراقچی با ویتکاف تو واتساپ مذاکره میکرد، اسمشو گذاشتن تبادل پیام. اون سخنگوشونم با جملات چرت و پرت مردم را خر فرض کرده، البته خودش گفته ک من جواب دادن را بلدم. البته فقط برای مردم مبعوث شده بلده نه برای امریکا ...