آمریکا و اسرائیل دعوا کنندابلهان باور کنند#نمیپذیریم #نظر_دیگری_داشتم
@Batosay4dاز عجائب روز گار افرادی هستند که در ژنو در امان اند ولی در مجلس نه...#نمیپذیریم #نظر_دیگری_داشتمhttps://eitaa.com/Placard_Presseitaa.comایتا - پلاکارد پرس
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa
@Batosay7dعزیزی که می خواهید حرف های صریح و کوتاه رهبری را تفسیر کنید به نظر ویراست تون متناقضه. #نمیپذیریم #نظر_دیگری_داشتمعبارت «بنده علی الأصول نظر دیگری داشتهام»، ناظر بر عدم موافقت رهبر انقلاب با «امضاء تفاهمنامه بین رئیس جمهور ایران و آمریکا» است، نه معطوف به ارزیابی منفی رهبری حول چهاردهبند تفاهمشده؛آقای #قالیباف، مذاکرات را به نحو احسن پیش بردند و به نتیجهای رساندند که علاوه بر تأیید از سوی مقامهای جمهوری …Show more
@Batosay7dرهبر انقلاب :بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم...معاون اجرایی پزشکیان: تفاهم با آمریکا را تمام اعضای شورای عالی امنیت ملی امضا کردند به جز یک نفر.پ.ن: جناب آقای قائم پناه آن یک نفر را به ما معرفی کنید تا دورش بگردیم...#نمیپذیریم #نظر_دیگری_داشتم
@Batosay18 June 2026رهبر انقلاب :بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم."مگه همه چیز با رهبری هماهنگ نبود؟!!"
@Batosay18 June 2026تو بندگی ات را انجام بده(مطالبه در عین حفظ وحدت) خدا خداییش رو بلده....خدا بزرگترین استآرام باشیم.#نمیپذیریم
@Batosay15 June 2026و بدا به حال من در صبحی که ببینم شب اش امامم را جام زهر نوشانده اند...#نمیپذیریم2 MB
@Batosay13 June 2026حملات سایبری به بانک ها شروع شده.وقتی دو ماه پیش گفتیم بسته بودن اینترنت برای جلوگیری از حملات سایبری است....#internet#اینترنت1-صد البته با وجود اینکه شخصا راضی به باز شدن اینترنت جهانی هستم اما دیدن بلایی که حنظله با حمله سایبری به زیر ساخت های نفتی کشور های عربی آورد و سر حمله به بعضی بانک های کشور در روز های ابتدای جنگ، این کار را معادل بستن پل های قلعه ها در زمان حمله دشمن در دنیای سایبری قلمداد میکنند...#internrtShow this thread
@Batosay13 June 2026دوستان در لحظات حساسی به سر می بریم.خواهشا هرکسی این متن رو می بینه سعی کنه یک ویراست با هشتگ #شروط_دهگانه_رهبریبنویسه تا ترند بشهتا حداقل با این روش مطالبات مون رو به گوش مسئولین برسونیم و فشار رو از دوش #رهبری برای پذیرش این توافق کم کنیم.#مذاکره #تنگه_هرمز #رهبر_شهید #ایران #ایران_قوی
@Batosay12 June 2026
@Batosay10 June 2026ممنون روسیه که بیشتر از خودمون به فکر امنیت ماست:(تا الان چند بار هشدار داده که مذاکرات صلح پوششی برای حمله زمینیه
@Batosay10 June 2026حاجی ولی قبلا "بی شرف" و "بی عقل"، توهین بود.ولی ظاهرا الان یه عده اینو دستاورد میدونن.#شرافت#غیرت#رهبر_شهید_مظلوم#مردم_مظلوم
@Batosay9 June 2026اگه خدای نکرده ما تو جنگ در حال شکست بودیم و اعلام آتش بس می کردیم قبول میکردن؟پس چرا ما قبول کردیم؟
@Batosay6 June 2026خدا شاهده فکر میکردم حداقل قانون مدیریت تنگه هرمز رو تمام مسئولین به عنوان ملموس ترین و قابل دسترس ترین دستاورد این جنگ قبول کردن.ولی نسبت به تاریکی تفکرات عده ای گویا خوش بین تر از چیزی که هستند بودم.عده ای بالاتر از حماقت گویا سحر شده اند. #رهبر_ملت_مظلوم
@Batosay5 June 2026تقطیع سخنان رهبر این بار در 20.30....جایی که باز صحبت مسئولان شد.#رهبر_مظلوم1 MB