16 May 2026
ضایع شدن چیست؟؟؟سومین بوسه در روبوسی ...وقتی که طرف به دوتا قناعت کرده😢😂‌ ‌
Profile picture of ‌بانوی دربار‌
@Baztab16 May 2026
Replying to
من سومین بوسه رو هم بسلامی رد میکنم ولی تو چهارمی اصلا مهارت ندارم متاسفانه در جای خیلی بدی لب ها استپ میشه😂صلواتی عنایت بفرمایید
یبار رفته بودم برای بوس‌سوم ، اما طرف رو‌ دوتا داشت میکشید عقب ، یقشو گرفتم لباشوبوسیدم که ضایع نشم
16:01 - 16 May 2026

2 Reactions
38 Views