اگه اکستون بعد یکسال بهتون پیام بده ( اگه امکانش هست باهم صحبت کنیم) چیکار می کنید؟
رهاخانوم🏴 Replied
اگه اکستون بعد یکسال بهتون پیام بده ( اگه امکانش هست باهم صحبت کنیم) چیکار می کنید؟
Replying toمیگفتن آدم فقط یه بار واقعا عاشق میشه و امان از اون روزی که اون عشق واقعی خرج آدم اشتباهی بشه . . .
Replying toشاید یکبار نباشه اما بار دوم قطعا به قدرت اولین بار نیست هرچند من امیدوارم اینطور نباشهولی من فعلاً اینو میدونم حالا حالا ها دلم بند دل کسی دیگه نمیشه...
Replying toقطعا به هر حال من باشم ترجیح میدم به کل دیگه اتفاق نیوفته
Replying toاگه اتفاق بی افته و بدونم منجر به ازدواج نمیشه قطعاً نمیگم بهش
Replying toشما کار درستو میکنید جدا از اون من نمیتونم به خودم اجازه بدم اولینِ کسی باشم که دومینِ منه
Replying toشما میتونید جای اون اولین رو بگیرین به راحتیبعد طرف اصلا قرار نیست شما رو باخبر کنه که اگه هم اینطور باشه😂
Replying toاینم حرفیه منظور من این بود که من نمیتونم به خودم اجازه بدم یکی اولین تجربه هاش رو تو رابطه با منی که دومین تجربهمه داشته باشهو اینکه کسی که بخواد چیزی با این اهمیتو پنهان کنه نمیتونه طرف مقابل من باشه
Replying toاون پسر از همین میترسه که شما هم از دست بده پس برا همین پنهان میکنه اون شخص شاید از خیلیا که اولین تجربشون هم باشه بتونه بهتر باشه خلاصه این معیار خوبی نیست
Replying toاگه علاقه واقعی باشه ترس از دست دادن شکل میگیره وگرنه وانمود کردنو همه بلدن و درمورد اولین تجربه هم تا حدودی موثرهچون ضربه خوردم ازش
رهاخانوم🏴 Replied
رهاخانوم🏴 Replied
تایپم؟!کسی که اینستا نداشته باشه.تایپم؟! کسی همه جوره پایم باشه، ت هرکاری .:)) 🤌🏻🎀
Replying to andآدم درست آدمیه که بتونه خودشو کنترل کنه نه اینکه از چیزایی که نسبت بهشون حساسه خودشو تحریم کنه
رهاخانوم🏴 Replied
Replying toاون باید دلش برا تو بسوزه اون ازدواجشو کرده بچشم آورده بزرگم کرده تا مرحله آخر رفته تو هنوز ازدواج رو مرحله ۱ حساب کنیم تو مرحله منفی ۱ هستی🗿
Replying to andبا یه کامنت سر تا پای طرفو قهوه ای کردید مگه ازدواج چشه
رهاخانوم🏴 Replied
Replying toاون عزیز پایینی بر عکس جثهش صدای بلند و خیلی رو مخی داره
رهاخانوم🏴 Replied
خیلی راحت به طرف میگی فلان زاده نطفه فلان مادر فلان پدر فلانطرف اصلا آدم بد یا مخالف یا بی مغز میتونی اون دنیا ثابت کنی؟تهمت بزرگیه بچه ها مراقب باشید
@Seyd_sedna14 June 2026خدایی استرس والیبال از فوتبال بیشتر حداقل فوتبال اون ثانیه که پشت هیجده میرسن تو نگران میشی ولی والیبال هی باید بگی الان میخوره زمین الان میخوره زمین 😂🙃🤦♂️
Replying toحالا خیلی ام فرق ندارن یه سری آدم میوفتن دنبال یه توپ حالا فوتبال با پاعه والیبال با دست
Replying toنه خدایی تو وقتی یه ورزش و با عشق انتخاب میکنی دیگه واست یه عده آدم دنبال توپ رفتن نیست من یکی با فوتبال زندگی میکنم ازش درس میگیرم:)
Replying toآخی البته شما بلدید چی به چیه به شخصه تقریبا هیچی نمیدونم😵💫😅
رهاخانوم🏴 Replied
Replying toهیچی فکنم یه سریا با ریمل میخوان برن مراسم یه سریا بدون ریمل بعد اینا دعوا راه انداختن
This post was deleted by the post author.
رهاخانوم🏴 Replied
رهاخانوم🏴 Replied
@Seyd_sedna14 June 2026Replying toاصلا شاعر می فرماید با این برادر گفتنت آتش به جانم میزنی من تورا از قصد همسر بودنت میخواهمت لطفا بفهممم😂😂