خواهش میکنم بخونید زحمت کشیده شدهغمگین و دردناکه ولی خب تو ماه امام دل شکسته هاس دیگهیکم طولانیه اما ارزش داره
خواهش میکنم بخونید زحمت کشیده شدهغمگین و دردناکه ولی خب تو ماه امام دل شکسته هاس دیگهیکم طولانیه اما ارزش داره
Replying toعالی💔 🤧 تو بند آخر اشتباه تایپی هست اگر خواستی درستش کن متن تکمیلتر بشه❤️
Replying toانشاءالله که مرهم قلب شکستتون پیدا بشهو امیدوارم هیچکس سمت آدم اشتباهی نره
Replying toحرفی نموند ،فقط امیدوارم نتیجه این صبرتون آخر یه اتفاق شیرین باشه:))
Replying toداداش باز چیشد یه بار دیگه ام گزاشته بودی بعدش گفتی اوکی شد الان باز بهم ریخت؟
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more
Replying toمیگفتن آدم فقط یه بار واقعا عاشق میشه و امان از اون روزی که اون عشق واقعی خرج آدم اشتباهی بشه . . .
Replying toجدال احساسات و منطق 😢من احساساتو ترجیح میدم هرچندبارم اگه ضربه بخورم قلبمو انتخاب میکنم 😓حالا واقعیه ؟؟؟
اونایی که خوندن نظرشون درباره این ویرشت رمان کوتاه و تراژدیک چی بود؟
دیگه نمیتونم به این بغضِ بگم نشکن،نشکن،نشکننه دیگه نمیتونم به این بغضِ بگمنشکن،نشکن،نشکن💔😭
Replying toدیدم گفتید نظر بدید منم نظرم رو نوشتم من هیچ وقت نمیتونم همچین دخترایی رو درک کنم ولی به هرحال احترامی که تو متن وجود داشت برام جذاب بود و برخورد بالغانه شخصیت آقا هرچند حق آدم عاشق همچین اتفاقی نیست
داستایوفسکی میگه عشق یعنی اینکه انتخاب کنی چه کسی ویرانت کند.(مخصوصاً یک طرفه)