برای تو👇🏻
آره می‌دونم من شاید نتونستم اونی باشم که تو میخوای و تب عشقم انقد تند بود که باعث شد ریشه این نهال رو بسوزونم.من هیچوقت نبودنت رو تصور هم نمی‌کردم.شاید برای تو من فقط یه خاطره بشم و مسخره کنی این خاطره رو چون عاشق نبودی،ولی من کمترین تغییرم اینه که دیگه اون آدم سابق نمی‌شم.میدونی بدترین قسمتش اینه که من قرار نیست بپذیرم که از دست رفتی و فکر میکنم قراره معجزه بشه و برگردی شاید تا پسر دیگه ای جدی نیاد تو زندگیت و باهات ازدواج کنه به این معجزه باور داشته باشمآره دیوونه ام،خب عاقل بودنم بدون تو رو نمی‌تونم قبول کنم اصلاً بدون تو یعنی چی؟فراموش نمیشیتا وقتی که ازدواج کنی!حتی اون موقع هم فراموش نمیشی و فقط خاموش شدی مثل یه آتش فشان.من جهانی که صدای تو داخلش نباشه رو ترجیح میدم کر باشم و نشنوم صداهای دیگه رو.می‌دونم شاید الان حتی نفهمی چی میگم همه چی برات مسخره و عادی به نظر برسه اما طرف مقابلت دقیقاً می‌دونه از حال خودش که چی میگه ای کاش کور بودم و نمیدیدمت،نمی‌شنیدمت،نمی‌فهمیدمتآره خدا تو شاهد بودی اون زمان که گفتش از یکی دیگه خوشش اومده و نمیخواد منو معطل کنه و اولویتش نیستم هم باعث نشد ازش متنفر بشم.من با خاطرات نیمه کاره تو سال ها درگیرم و فکر نکنم کسی بتونه منو درگیر خودش کنه جای خالی تو رو خودتم نمیتونی دیگه مثل قبل برام پر کنی چه برسه به یکی شبیه تو...من الان به مرحله ای رسیدم که نمی‌دونم به چه مرحله ای رسیدم...کجای رسیدن تنها موندم؟کجای دلم غم ها موندن؟من کجای دلم جا موندم ؟من احتمال اینکه ممکنه دوسم داشته باشی هم دوست دارم و تا مطمئن نشم واقعا خنده هات سهم یکی دیگه شده هیچوقت اجازه نمی‌دم دلم کسی دیگه رو بپذیره❤️‍🩹خلاص
674 KB
برای من👇🏻💔کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذیت میشیبه خاطر خودت به خاطر اون دیوونهی دوست‌ داشتنی درونت لطفا از من بگذر نه از روی بی‌ احساسی بلکه از روی این حقیقت که تو لیاقت کسی رو داری که بیقید و شرط عاشقت باشه نه کسی که باهاش کشتی بگیری تا عاشق بشهمن هیچوقت خاطرات نیمه‌ کارَت رو مسخره نمیکنم به تو که عاشقانه زیستن رو بلدی افتخار میکنم ولی خواهش میکنم این آتشفشان برای کسی باشه که ارزش فورانش رو داشته باشهراستش رو بخوام ترجیح میدم الان چند روزی ناراحت باشی ولی بعدش رها بشی تا اینکه ماه‌ ها به یک امید واهی چنگ بزنیمواظب خودت باش
16:34 - 20 June 2026



21 Replies

Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
خواهش می‌کنم بخونید زحمت کشیده شدهغمگین و دردناکه ولی خب تو ماه امام دل شکسته هاس دیگهیکم طولانیه اما ارزش داره

Profile picture of ‌امیرحسین(محدود)| خادم العباس🖤‌
Replying to
عالی💔 🤧 تو بند آخر اشتباه تایپی هست اگر خواستی درستش کن متن تکمیل‌تر بشه❤️

Profile picture of ‌Roza _‌
Replying to
شکست عشقی؟

Profile picture of ‌دختر ایرانی‌
Replying to
ان‌شاءالله که مرهم قلب شکستتون پیدا بشهو امیدوارم هیچکس سمت آدم اشتباهی نره

Profile picture of ‌‹مطـهره‌خـٰانوم¹²⁸🏴›‌
Replying to
حرفی نموند ،فقط امیدوارم نتیجه این صبرتون آخر یه اتفاق شیرین باشه:))

Profile picture of ‌ننه نائنگی🍊🏴‌
Replying to
منم همینطور پسر منم همین طور:)))

Profile picture of ‌نیهآن .‌
Replying to
عیوای :))

Profile picture of ‌❖⟬ـࢪِیحانهـ⟭❖🌱🖤‌
Replying to
زیبا بود🌱 مخاطب پست این پیام رو میخونه؟یا حرف دله؟

Profile picture of ‌رئوفـ☫ـة‌
Replying to
چه تلخ 💔

Profile picture of ‌𝐈𝐦𝐚𝐧 𝐀𝐥𝐛𝐨𝐫𝐳𝐢‌
Replying to
داداش باز چیشد یه بار دیگه ام گزاشته بودی بعدش گفتی اوکی شد الان باز بهم ریخت؟

Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more

Profile picture of ‌رهاخانوم🏴‌
Replying to
میگفتن آدم فقط یه بار واقعا عاشق میشه و امان از اون روزی که اون عشق واقعی خرج آدم اشتباهی بشه . . .

Profile picture of ‌Hadis🖤‌
Replying to
جدال احساسات و منطق 😢من احساساتو ترجیح میدم هرچندبارم اگه ضربه بخورم قلبمو انتخاب میکنم 😓حالا واقعیه ؟؟؟

Profile picture of ‌«ساهْی»[OFF]‌
Replying to
داداش جمع کن دیگه خودتو

Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
اونایی که خوندن نظرشون درباره این ویرشت رمان کوتاه و تراژدیک چی بود؟

Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
دیگه نمی‌تونم به این بغضِ بگم نشکن،نشکن،نشکننه دیگه نمیتونم به این بغضِ بگمنشکن،نشکن،نشکن💔😭

Profile picture of ‌ࢪﻬﺎッ🩶✔️‌
Replying to
دیدم گفتید نظر بدید منم نظرم رو نوشتم من هیچ وقت نمیتونم همچین دخترایی رو درک کنم ولی به هرحال احترامی که تو متن وجود داشت برام جذاب بود و برخورد بالغانه شخصیت آقا هرچند حق آدم عاشق همچین اتفاقی نیست

Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
داستایوفسکی میگه عشق یعنی اینکه انتخاب کنی چه کسی ویرانت کند.(مخصوصاً یک طرفه)