با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
@user1679066650688 February 2025Replying toبرای اینکه دلار و از دست کاسبان تحریم یعنی ظریف و پزشکیان و رفقای ملعونش در بیاریم.هر چه اینان قدرتشون و تاثیر گذاریشون بیشتر بشه یعنی تنگنای معیشتی و بیچارگی روز افزون ما.
@user1679066650689 February 2025Replying to andمن اینطور فکر نمیکنم.وقتی قدرت رو بدیم دست متحدین دشمن در همینطوری میشه.باید با اصلاحطلبان که دشمن بشریتند و با حقه بازی دوباره و چهار باره سوار گرده ی این مردم رنج کشیده شدند و سنگینی شون رو هم انداختند مبارزه کنیم و بهترین راه مبارزه اصرار بر استقلاله و شرکت در ۲۲ بهمن تاکید بر استقلاله.
@Sadiam1109 February 2025Replying to andحداقل اگه مشارکت کنیم دشمنای داخلی و خارجی میسوزن #برای_ایران #دهه_فجر #جمهوری_اسلامی #امام_خمینی #انقلاب #راهپیماییhttps://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی