8 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
Profile picture of ‌علی حسنی ( یه لا قبا تا ابد)‌
@user1679066650688 February 2025
Replying to
برای اینکه دلار و از دست کاسبان تحریم یعنی ظریف و پزشکیان و رفقای ملعونش در بیاریم.هر چه اینان قدرتشون و تاثیر گذاریشون بیشتر بشه یعنی تنگنای معیشتی و بیچارگی روز افزون ما.
هیچ فرقی نمیکنه روال همین بوده از اول انقلاب هر کی سر کار اومد از اون یکی بدتر و شرایط بدتر از دیروز شده خودتو اذیت نکن داداش چه مشارکت کنیم چه نکنیم هیچ اهمیتی نداره نه قیمت دلار پایین میاد نه معیشت بهتر میشه
00:30 - 9 February 2025

2 Reactions
135 Views


2 Replies

Profile picture of ‌علی حسنی ( یه لا قبا تا ابد)‌
@user1679066650689 February 2025
Replying to and
من اینطور فکر نمیکنم.وقتی قدرت رو بدیم دست متحدین دشمن در همینطوری میشه.باید با اصلاحطلبان که دشمن بشریتند و با حقه بازی دوباره و چهار باره سوار گرده ی این مردم رنج کشیده شدند و سنگینی شون رو هم انداختند مبارزه کنیم و بهترین راه مبارزه اصرار بر استقلاله و شرکت در ۲۲ بهمن تاکید بر استقلاله.

Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1109 February 2025
هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی