8 February 2025
با این قیمت دلار یه دلیل بیار چرا منِ ده هشتادی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنم؟!🤔پ.ن:این ویراست برای به چالش کشیدن قوه استدلال اهالی ویراستیه
برای اینکه دلار و از دست کاسبان تحریم یعنی ظریف و پزشکیان و رفقای ملعونش در بیاریم.هر چه اینان قدرتشون و تاثیر گذاریشون بیشتر بشه یعنی تنگنای معیشتی و بیچارگی روز افزون ما.
21:57 - 8 February 2025

2 Reactions
336 Views


3 Replies

Profile picture of ‌سلام فرمانده‌
@IRAN_SARFARAZ8 February 2025
آمریکا نسبت به ایران و انقلاب کینه‌ی شتری دارد؛ انگلیس، فرانسه و آلمان هم خلف وعده کردند. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند؛ مگر آنکه در تمام مسائل اساسی به تروریست‌های فرودگاه بغداد باج بدهیم و از همه‌ی خطوط قرمزمان عبور کنیم که هیچ ایرانی عاقل و باغیرتی این را نمی‌پذیرد.‎@drpezeshkian ‎@IRIMFA

امروز، بعد از این همه تجارب تلخ و عبرت‌های موجود در مذاکرات با آمریکا و سه کشور اروپایی، به‌ویژه در دهه‌ی 90؛ کسانی که هنوز هم دم از مذاکره با این شیاطین می‌زنند، بیشتر در کدام دسته‌ی زیر هستند؟

941 votes  •  The poll has been ended

Show this thread


Profile picture of ‌🦋رویایی آبی🦋‌
@Blue_dream19 February 2025
هیچ فرقی نمیکنه روال همین بوده از اول انقلاب هر کی سر کار اومد از اون یکی بدتر و شرایط بدتر از دیروز شده خودتو اذیت نکن داداش چه مشارکت کنیم چه نکنیم هیچ اهمیتی نداره نه قیمت دلار پایین میاد نه معیشت بهتر میشه

Profile picture of ‌سعدی هستم🎒🇮🇷‌
@Sadiam1109 February 2025
Replying to
بنظرم استدلال قوی و منطقی نبود برای مجاب کردن من برای شرکت در انتخاباتhttps://virasty.com/Sadiam110/1739108230851304743
هدف از زدن این ویراست آین بود که قدرت منطق و استدلال انقلابی ها رو به چالش بکشم که با کسی که آین سوال رو مطرح میکنه چجوری رفتار میکنند😎وگرنه غلط بکنم برای قیمت دلار از آرمان های انقلاب دست بکشم😬#همه_می_آییم#دهه_فجر #انقلاب_اسلامی #امام_خمینی #راهپیمایی