نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمرههای قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
@mhmmdjavad2 May 2026Replying toبازارو خراب نکن😂😂در جایگاه مادر قیمتش کمتره من در جایگاه پدر دارم میرم😂