🔴 باتوجه به بیانیه قرارگاه خاتمالانبیا به ۸۴ بار نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی بعد از اعلام پایان جنگ توسط ترامپ قمارباز :✅ رژیمِ خبیث و شرورِ آمریکا و رژیمِ وحشیِ کودککشِ صهیونیستی، فقط و فقط زبان زور میفهمند
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
🔴 باتوجه به بیانیه قرارگاه خاتمالانبیا به ۸۴ بار نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی بعد از اعلام پایان جنگ توسط ترامپ قمارباز :✅ رژیمِ خبیث و شرورِ آمریکا و رژیمِ وحشیِ کودککشِ صهیونیستی، فقط و فقط زبان زور میفهمند
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
@mastanebano10 June 2026این صبر ایران یعنی پاسخی سهمگین در راه است.امیدواریم...انشاءالله...
@Cheetah10 June 2026Replying toنمیدونم چرا یسری دوست ندارن صبور باشن و از الان شروع کردن فحش کشیدن به تیم مذاکرات.چی بهشون میشه گفت واقعا.
This post was deleted by the post author.
@Viraxy14 March 2026هر غربتی که قدیمیای ویراستی میکشن ازینجا شروع شد:به بهانه #ویرانما https://virasty.com/Anjidani/1692989436898917683نظام ردهبندی کیفی محتوای در #ویراستی را به صورت خلاصه با شما به اشتراک میگذارم تا از نظرات شما استفاده کنیمویراستی تلاش دارد با تکیه برفناوری + هوش مصنوعی + نظارت انسانی + خرد جمعیاز محتوای ارزشمند حمایت نمایدShow this thread
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
@Isfahan16 June 2025
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
@Viraxy6 November 2024تا حالا شده تجربه از خواب پریدن کنترل شده داشته باشین؟برای من که به شدت پشم ریزان بوداینجوری بود که خوابم میومد سرمو تو سکوت گذاشتم زمین و آهنگ Hans Zimmer - Why so Serious_ _Slowed _ reverb_ رو کنارم پلی کردمهی وسطاش به آرومی خوابم میبرد یهو به طرز وحشتناکی از خواب میپریدم:/...
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
This post was deleted by the post author.
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
@Viraxy18 January 2024من فردا قسمت هشتم و آخر #رادیو_ویراکسی رو انتشار میدم و برای همیشه از ویراستی میرم.دلیل اصلیشم همونایین که خودشون میدوننشما را به خیر ما را به سلامت..
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied
@Viraxy8 January 2024متن یک نامه خودکشیبه جامانده از دهه 1970:"به سمت پل میروم؛اگر در مسیر حتی یک نفربه من لبخند بزندنخواهم پرید"با یکدیگر مهربان باشیم...778 KB
یوز 🇮🇷🇵🇸 Replied