در زُلفِ چون کمندش ای دل مَپیچ کانجا...سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت...

Pinned post
@DR_MOJTABA_NOROUZI4 January 2024
@DR_MOJTABA_NOROUZI12 May 2026جنگ کنونی به مثابه یک بازی فوتبال است؛ در دقایق پایانی بازی هستیم؛ گل زده ایم، بازی را تا الان برده ایم و جلو هستیم؛ اما هنوز سوت پایان بازی به صدا درنیامده؛ باید مواظب باشیم حتی مساوی هم ندهیم، چه رسد به باخت ...هوشیاری همگان لازمه تثبیت پیروزی است...
@DR_MOJTABA_NOROUZI12 May 2026ابعاد حاکمیت ایران بر تنگه هرمز :۱.بعد امنیتی: ارتقاء بازدارندگی ۲.بعد اقتصادی: درآمد پایدار و رفع تحریم۳.بعد سیاسی: تثبیت اراده ایران و تضعیف هژمونی آمریکا#ایران_مقتدر
@DR_MOJTABA_NOROUZI4 May 2026تدابیر این ابرمرد تاریخ ایران، باعث شد، ایران اسلامی با بودجه نظامی ۱۰ میلیارد دلاری، آمریکا را با بودجه نظامی بیش از ۱ تریلیون دلاری شکست دهد و ذلیل کند!
@DR_MOJTABA_NOROUZI1 May 2026این توئیت دکتر پزشکیان و سیگنال های دیگر از جمله بیانیه قرارگاه خاتم؛دو فرضیه را به ذهن متبادر می سازد:۱)ایران با حمله نظامی، محاصره دریایی را جمع خواهد کرد.۲)ایران با عملیات فریب،قصد ارسال سیگنال های گیج کننده به آمریکا دارد تا اشتباه محاسباتی ترامپ ادامه دار باشد و شکست باشکوه تری را تجربه کنند.
@DR_MOJTABA_NOROUZI23 April 2026در ایران ما تندرو و میانهرو وجود ندارد.همهٔ ما «ایرانی» و «انقلابی» هستیم و با اتحاد آهنین ملت و دولت، با تبعیت کامل از رهبر معظم انقلاب متجاوز جنایتکار را پشیمان خواهیم کرد.یک خدا، یک ملت، یک رهبر و یک راه؛ آن هم راه پیروزی ایران عزیزتر از جان#ایران_ما
@DR_MOJTABA_NOROUZI20 April 2026تجاوز مجدد آمریکا و ترامپ، برای خلق دستاورد و تحقق هدف نیست، چون می دانند که نمی توانند؛بلکه برای تلخ کردن پیروزی ایران در جنگ تحمیلی سوم می باشد.
@DR_MOJTABA_NOROUZI20 April 2026احتمالا؛ یکی از دلایل اصلی اینکه به مذاکرات اسلام آباد رفتیم و ممکن است مجددا حضور پیدا کنیم، نه برای نتیجه گرفتن؛ که برای اثبات منطق و عقلانیت جمهوری اسلامی و گرفتن بهانه ها در بخشی از جامعه خودمان و خنثی سازی پروپاگاندای بین المللی آمریکایی ها می باشد.
@DR_MOJTABA_NOROUZI19 April 2026تهدید مجدد ترامپ به جنگ زیرساختی، یعنی شکست قطعی در میدان و بُن بست سناریویی؛ هیچ معنای دیگری ندارد.می خواهد پیروزی مقتدرانه ایران را تلخ کند.
@DR_MOJTABA_NOROUZI19 April 2026پدیده های سیاسی سیال هستند؛ با قطعيت نمی شود بیان کرد؛ اما شواهد حاکی از آن است که وقوع تهاجم مجدد قریب الوقوع است. مسولان مربوطه خیلی باید هوشیار باشند؛غافلگیری با هیچ منطقی دیگر پذیرفتنی نیست!احتمالا سه سناریو را بطور همزمان بخواهند اجرا کنند: ترورهای بزرگ؛ اشغال جزایر؛هلی برن و نفوذ در عمق
@DR_MOJTABA_NOROUZI17 April 2026نگران تنگه هرمز نباشید؛ یقین بدانید جمهوری اسلامی ایران، این اهرم فشار و سلاح نامتقارن و منبع درآمد پایدار و چماق رفع تحریم را رها نخواهد کرد.به زودی هم رژیم حقوقی مدیریت این تنگه فوق استراتژیک توسط مجلس شورای اسلامی مصوب خواهد شد.┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
@DR_MOJTABA_NOROUZI15 April 2026روزهای سرنوشتساز و سختی را احتمالا در پیش داریم؛ باید به غایت آماده باشیم؛ افسار ترامپ در دستان نتانیاهو قرار دارد و فکر می کند از فرصت حماقت ترامپ باید نهایت استفاده را بکند.اما به یقین، پیروزی باشکوه در انتظار ملت بزرگ ایران است.
@DR_MOJTABA_NOROUZI14 April 2026با منطق و استدلال راهبردی و عقل نظامی، آغاز مجدد جنگ محتمل نیست؛ اما بازیگران منطقی و عاقلی روبروی جمهوری اسلامی ایران نیستند!
@DR_MOJTABA_NOROUZI13 April 2026سرانه نظامی هر فرد آمریکایی : ۳۰۰۰ دلار(جمعیت آمریکا: ۳۳۰ میلیون)سرانه نظامی هر فرد اسرائیلی : ۲۳۰۰ دلار (جمعیت اسرائیل: ۹میلیون)سرانه نظامی هر فرد ایرانی: تقریبا ۱۸۰ دلار (جمعیت ایران : ۹۰ میلیون)آمار فوق، شکست تحقیرآمیز غول های نظامی جهان، مقابل جمهوری اسلامی ایران را باشکوه تر نشان می دهد!
@DR_MOJTABA_NOROUZI11 April 2026قالیباف به دستور فرمانده کل قوا، رئیس مذاکره کنندگان ایران(میناب۱۶۸) در اسلام آباد هستند.سرداری جانفدا و کاربلد، که در استیفای حقوق ملت ایران، جانانه خواهد جنگید.تروریست های آمریکایی، یا باید تسلیم اراده ایران شوند تا از باتلاق جنگبا ایران خلاص شوند و یا با دستانی خالی به واشنگتن دی سی برگردند!
@DR_MOJTABA_NOROUZI10 April 2026طبعا سخنرانی یک نماینده مجلس باید متفاوت از اجرای هیجانیِ یک مجری روی استیج باشد!#فقدان_قدرت_تحلیل
@DR_MOJTABA_NOROUZI10 April 2026اینکه آمریکا مکرر درخواست آتش بس و بعد درخواست مذاکره و نهایتا از سر ناچاری، چارچوب مذاکراتی ایران را پذیرفت؛ نشانه آشکار شکست در میدان بود؛ نبرد موفق،توانایی تحمیل اراده همراه با تحقیر است؛ اما مذاکره، یعنی دادن امتیازاتی برای ستاندن چیزی؛ پس ایران تا اینجای کار، پیروز مطلق این آوردگاه می باشد.
@DR_MOJTABA_NOROUZI8 April 2026دستاوردهای ایران اسلامی در جنگ رمضان:یک؛ پیروزِ تاکتیکی_عملیاتیدو؛ پیروزِ راهبردیسه؛ پیروزِ روایت
@DR_MOJTABA_NOROUZI7 April 2026تاریخ فراموش نخواهد کرد، در روزگار غریبی که سربازان ایران،در حال دفاع از خاک وطن بودند و مردم در خیابانها در حال پاسداری از وطن بودند،عده ای سکوت کردند تا ببینند چه زمانی اوضاع آرام میشود تا روی خاکی که بر آن خون ایرانگرایان واقعی ریخت، بساط ایرانگرایی فانتزی و روشنفکرمآبی بیدردسرشان را پهن کنند
@DR_MOJTABA_NOROUZI4 April 2026۱۰ میلیون در آمریکا بیرون آمدند برای "نه به پادشاهی"۱۰ میلیون(تا الان) در پویش "جان فدا" در ایران ثبت نام کرده اند...
@DR_MOJTABA_NOROUZI2 April 2026یکی از دلایل عصبانیت ترامپ، شکست در "جنگ روایت" است.حتی رسانههای جریان اصلی هم، ترامپ را آنچنان همراهی نمی کنند. دلیل: ۱) شکست تحقیر آمیز آمریکا در میدان۲)عدم همراهی افکار عمومی جهان با آمریکا۳)عدم مشروعیت حمله نظامی به ایران ۴)تک افتادگی آمریکا و عدم شکل گیری اجماع حداقلی علیه ایران