11 May 2026
حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
Profile picture of ‌معرض‌
@Moerez11 May 2026
Replying to
از خودشون هم هیچ تفکر و ایده‌ای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat13 May 2026
Replying to and
ایده های شما عمر و زندگی ما رو به آتش کشیده مردم خسته اندمردم ضعیف شدند مردم فقط کسانی که در خیان اند نیستند.شما ایده ندارید فقط قدرت دارید و حرف زور
😂😂😂😂😂فکر‌میکنی‌همه‌اینایی‌که‌میان‌تو‌خیابون‌با‌ماشین‌شاستی‌و‌خونه‌دوبلکس‌و‌پنت‌هوسن؟!خب‌پس‌اگه‌همچین‌فکری‌میکنی‌تو‌سرت‌به‌جای‌مغز‌ریدن،چون‌اوناییم‌که‌تا‌کمر‌تو‌سطل‌آشغال‌خمن‌پرچم‌میگردونن.
22:50 - 13 May 2026

68 Views


1 Reply

Profile picture of ‌معرض‌
@Moerez13 May 2026
Replying to and
یه چیزی رو بدون، می‌فهمی که نباید برای اینها وقت بذاریباطل همیشه از پایین به بالا و از جزء به کل میرسه، و هی یه چیزی هست که ازش آویزون بشهدقت بکنی همیشه مثال‌های جزئی میزنن حتی اگه بهشون ثابت بشه مثالشون غلطه سریع حرفشون رو عوض میکنن یه چیز جزئی دیگه میگن