11 May 2026
حسی که دارم وقتی با یه #برانداز بحث میکنم:
Profile picture of ‌معرض‌
@Moerez11 May 2026
Replying to
از خودشون هم هیچ تفکر و ایده‌ای ندارن، فقط هر چی به نظرشون به نفع نظام باشه اونها عکسش رو میگن
Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat13 May 2026
Replying to and
یعنی شما برای اینترنت پرو ایده داریدبرای ابر تورم ایده داریدبرای همت ها رانت ایده داریدبرای بی ارزش ترین پول دنیا ایده داریدبرای امنیتی که نداریم ایده داریدبرای فرار مغز ها ایده داری. برای آموزش و پرورش قاتل استعداد ها ایده داریدبرای معیشت مردم ایده داریدبرای آزادی بیان ایده دارید…Show more
Profile picture of ‌جاسم عطشانی زاده‌
@jasematshani_ir14 May 2026
الان همین هایی که نوشتید و ردیف کردید، خودش آزادی بیانه نیست؟؟
خیر حرفای دلمان را زدیم بن شدیم
22:33 - 14 May 2026

25 Views