تو لبنان حزب الله از طرف دولت متهم میشه به اینکه نیابتی ایرانه و حزب هم بیانیه داده من از طرف کسی وارد جنگ نشدم و دارم از خاک وطنم در مقابل متجاوز دفاع میکنم.وحید خضاب داره کاملا درست میگه منتها اکیوسانها چه موسسه باشند چه کاربر عادی متوجه این موضوع نمیشن!
سخنان عجیب و نگرانکننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…Show more5 MB
