10 April 2026
تو لبنان حزب الله از طرف دولت متهم میشه به اینکه نیابتی ایرانه و حزب هم بیانیه داده من از طرف کسی وارد جنگ نشدم و دارم از خاک وطنم در مقابل متجاوز دفاع میکنم.وحید خضاب داره کاملا درست میگه منتها اکیوسانها چه موسسه باشند چه کاربر عادی متوجه این موضوع نمیشن!
سخنان عجیب و نگران‌کننده کارشناس صداوسیما: لبنان اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشده!در حالی که حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد در خونخواهی رهبر انقلاب و برای لبنان و مردمش حملات را آغاز کرده، آقای وحید خضاب باز هم مسیر متفاوتی رفت و گفت حزب الله اصلا بخاطر ایران وارد جنگ نشد بلکه از این ف…
Show more
5 MB
Profile picture of ‌الهه عبداللهی‌
@elahe_abdollahi10 April 2026
Replying to and
کی همچین حرفی رو میزنه برید بیانه اول حزب الله رو ببینید و متوجه بشید که دقیقا خلاف حرفهای آقای خضابه دقیقا خود حزب الله در بیانیه میگه به خونخواهی یعنی آقای خضاب از حزب الله بهتر میدونه چی به نفع این گروه مقاومت در لبنانه؟!
Profile picture of ‌بلوط دانا‌
@DokeOakie10 April 2026
شما دارید به من میگید که چند ساله دارم کل جبهه مقاومت رو واو به واو دنبال میکنم. حزب الله از طرف مخالفین داخلی تجت فشاره منتها امثال شما این چیزا رو متوجه نمیشین. میخواید با ندانم کاریتون به جانفشانی افراد جزب برچسب نیابتی بودن بزنید. واقعا متاسفم واسه خودتون و موسسه تون.
Profile picture of ‌الهه عبداللهی‌
@elahe_abdollahi10 April 2026
Replying to and
چرا چرندیات تحویل میدید؟نمیخواد واو به واو دنبال کنید الان بگید حرف ایشون با متن بیانیه اول حزب الله چه سنخیتی داره؟!ماله‌کشی نکنید و با هویت واقعی خودتون صحبت کنید لطفا
هویت من به شما ربطی نداره. به جا این کارا برید از برش بیمارگونه اینجور فیلما دست بکشید. خدا میدونه چه مرض و غرضی دارید. بهتره برید به همون موضوع باستانی خودتون بپردازید و چوب لا چرخ عوامل برنامه اسکرین شات نذارید.
22:06 - 10 April 2026

2 Reactions
62 Views


1 Reply

Profile picture of ‌الهه عبداللهی‌
@elahe_abdollahi10 April 2026
Replying to
جوابی ندارید که بدیدخدا هدایتتون کنه