#چالش#روز_دانشجو_مبارکاگه جای استادت بودی چکار میکردی؟
10:35 - 6 December 2024

19 Reactions
1865 Views


8 Replies

Profile picture of ‌صادق صادق‌
@user1678451510616 December 2024
Replying to
با دانشجو ها می رفتم قله توچال

Profile picture of ‌فاطمه زهرا اسودی‌
@Yaalii3136 December 2024
Replying to
بیشتر راجب اتفاقات روز صحبت میکردم البته با داشتن علم کافی

Profile picture of ‌سعید سعیدی گرکانی‌
@Saeed64saeedi6 December 2024
Replying to
به همه دانشجوها تکلیف میکردم،هدف از دانشجو بودن را انشا کنند

Profile picture of ‌سربازِ آقا‌
@sarbazaagha6 December 2024
بیشتر دانشجو ها رابه یادگیری سوق میدادم تا نمره گرفتن از استاد