رزمایش اقتدار دیپلماتیک1404رزمایش اقتدار دیپلماتیک #ایران دراجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد،مظهر اقتدار،صلابت وعزت ایران اسلامی و پایداری در برابر فزونی خواهی،عداوت وخباثت حامیان اسرائیل جانی؛آمریکای شرور و فرانسه،آلمان وانگلیس و نیز ولایت پذیری و هوشیاری هیئت دیپلماتیک وشخص رئیس جمهور بود.
با تقدیر و تمجید از پایمردی و استواری هئیت دیپلماتیک ایران بر اصول سیاست خارجی نظام و دفاع شجاعانه از حقوق ملت ایران و افشای چهره خبیث شیطان بزرگ و اسرائیل کودک کش، باری دیگر وحدت ملی، یکپارچگی و عظمت ایران قوی را به رخ جهانیان کشیده شد
اگر چه سرانجام نافرجامی #برجام کام ملت را تلخ و شادی به اردوگاه دشمن برد لاکن برای مدعیان مذاکره با غرب وحشی ثابت کرد مذاکره با غربیها به جز ضرر و خسران حاصلی ندارد و اصولاً مذاکره با دشمنانی که حقد و کینه ملت ایران بر دل دارندهیچ سودی ندارد و موجب اتلاف وقت و بیهوده است.
خاطره خفت بار و تأسف انگیز از خیانت تعدادی جاهل، مغرور و احمق و شاید خائن که با ادعای علم و مهارت، برای یک دوره ده ساله کشور رامعطل،اقتصاد را با رکود و رخوت، چرخه تولید و روند پیشرفت و آبادانی کشور را تضعیف ساختند و انبوهی از خسارت مالی،مادی و جانی جبران ناپذیر، بر نظام اسلامی تحمیل نمودند،
فراموش شدنی نیست و دائماً اذهان عمومی کشور را آزار میدهد. مطالبه ملی و خواست بر حق مردم بر آن است که هر چه سریعتر و بدون فوت وقت؛ باید مسئولان و متولیان امر در هر سطح و جایگاهی محاکمه و جزئیات این توافق حقارت بار و ذلیلانه مورد پیگرد قانونی قرار گیرند و خسارات وارده بر کشور، جبران شود.
15:18 - 27 September 2025

1 Reactions
2039 Views