‏قاسمیان، همان آخوند پر حاشیه، مذاکره کنندگان ایرانی را وصل به یهود معرفی کرد و احتمال کودتای داخلی داد!📌 شما هم با این حرف‌ها یاد مصاحبه «پروانه وحیدمنش» خواهرزن او از محل موزه هلوکاست افتادید که گفته بود: «پدربزرگم یهودی بود و ۹۰ سال پیش به اجبار مسلمان شدیم»؟!
2 MB
15:06 - 26 June 2026



43 Replies

Profile picture of ‌ساده‌
Replying to
بیشتر یاد این ایفتادیم که به شما بگیم آب بریز همون ...رویی که شما ها دارید ۱۰۰هیچ از سنگ پا قزوین جلو تره

Profile picture of ‌حبیب الله امیدی قنبری‌
دقیقا؛ درست می‌فرمایند.

Profile picture of ‌Farzad Heidari‌
Replying to
کودتا !!؟؟ عمو باقر و کودتا

Profile picture of ‌فاطمه نکوهی‌
Replying to
خوب این صحبتشون میتونه درست باشه ،کارایی که این آقایون مذاکره کننده دارند انجام می‌دهند،مورد پسند صهیونیست هاست.

Profile picture of ‌مجید تقوی‌
Replying to
حرفاش کاملاً درسته مگه غیر از اینه که منافقا دارن بر خلاف نظر اماممون عمل میکنن خدا لعنتشون کنه انشاالله که به درک واصل بشن و با همین آمریکایی ها و اسرائیلی ها محشور بشن

Profile picture of ‌ساده‌
دو تا نکته ۱ .چقدر شبیه بزرگان غربیتون هستید نمیبینی اولش میگه مذاکره‌کننده ها آدم های بدی نیستند و از سر دلسوزی ... نمیبینی چند تا واسطه تعریف میکنه تا به یهود برسهاینا را نمی بینی و اول و آخر حرف را میزنی!۲.یادتون رفته امثال مراد (موشه) طاهباز، عضو یهودی موسسه میراث پارسیان و ... را !؟

Profile picture of ‌زهرا مقدم 🏴‌
آقای داکتر ایشون هم سطح شما نیستن سالها ماموریت های خارج از ایران توسط شخص رهبر بهشون ابلاغ کرده که مطمئنا تا آخر عمر به شما نمی رسد کیه که ندونه جنگ ایران جنگ یهودیان اسرائیلی آمریکایی با یهودیان انگلیسی چینی هست شما بی خبری بقیه پر حاشیه هستن؟

Profile picture of ‌احسان توانا‌
Replying to
شما چرا بجای نقد آقای قاسمیان به نقد افعال مشکوک مسئولین نمیپردازید؟چرا اوامر رهبری رامورد بحث و تبادل نظر نمیگذارید.چرا از مسئولینی حمایت میکنید که رهبری حتی به آوردن کلمه مسئولین هم حاضر نشد.

Profile picture of ‌علی میرزایی‌
Replying to
مستر یکم واسه خودت ارزش قائل باش ، خیلی تابلوعه که نماینده مستقل نیسی ، #جوجه_دیکتاتور_ها

Profile picture of ‌مسعود لبافان‌
Replying to
قاسمیان که خوب گفته ببین حاج ابراهیم همت چی میگهhttps://virasty.com/Masoud_L/1782490217748152034

This post was deleted by the post author.


Profile picture of ‌jewel‌
Replying to
به میزانی که از قاسمیان سوختید استفاده کنید و در دوره درمان سوختگی‌تان استعلاجاً در خانه استراحت کنید

Profile picture of ‌محمد حسین فرجی‌
Replying to
کیوان جان سوختیپمادبزن.همه دروغگو هستندالاشماهای خوارج.

Profile picture of ‌کیسان ابوعمره‌
Replying to
بهتون نبند به قاسمیان نفاقیه وفاقی

Profile picture of ‌محمود عکاشه‌
Replying to
نمی دونم چرا بعضی تحصیلکرده های علوم سیاسی، بویی از وجدان سیاسی نبرده اند.

Profile picture of ‌بین الحرمین‌
Replying to
دقیقا آب بریزید همونجایی که میسوزه خوب نشد پماد هم هست🤣🤣🤣🤣

Profile picture of ‌رضا محمدی‌
چی شد!آزادی بیانتون رو موش خورد؟مال بقیه اخه؟برو جای دیگه سیاه نمایی کنحنای شما پیش مردم رنگ نداره۱۰۰ و خورده ای شب نیومدیم بیرون که امثال شما تیشه به ریشه انقلاب بزنناز خط قرمز رهبری رد بشید ، از رو تون رد میشیمفتنه ۸۸ نیست الان

Profile picture of ‌سجاد محمدی‌
Replying to
برو تا آمریکا ی کیل گندوم بخاطر اورانیوم بهت بده کاسه لیس شما غربزده ها دیگه حال آدمو از این همه بی غیرتی و بی وطنی بهم میزنین

Profile picture of ‌سیدمحمدهادی صدری‌
Replying to
🤣🤣
342 KB

Profile picture of ‌محمدحسین رضانژاد‌
Replying to
یک نخ عبای قاسمیال از صدتا مثل تویی ارزشش بیشتره