مردم عزیز و مقتدر ایران،توجه بفرمایید:دشمن چنان به بیچارگی و فلاکت افتاده که پهپادی را ۲ هزار کیلومتر پرواز میدهد تا یک خودرو ایست و بازرسی را هدف قرار دهد!این یعنی دشمن از میدان نبرد کاملا ناامید شده و تنها امیدش گروه‌های تروریستی اغتشاشگر در داخل کشور است!اکنون محل اصلی نبرد خیابان است!
15:45 - 17 March 2026



3 Replies

Profile picture of ‌ایمان‌
@Reddeath17 March 2026
Replying to
متاسفانه دارن محله مارو بد میزننهرروز میزننبا خاک یکسان شده ولی مقاومت پیروز است به امید خدا

Profile picture of ‌درویش ایرانی‌
@DARVISH4218 March 2026
Replying to
از داخله متاسفانه

Profile picture of ‌مجید کریمی‌
@Ekhbat144418 March 2026
Replying to
و ایضا امیدش به کودتاگران است. در تجمعات خیابانی باید مطالبه محاکمه عناصر کودتا وارد شود