2 April 2026
اگه فردا بی من شروع شد؛مث تموم دیروزای بی منرام نشواشک نریز غصه نخور قوی بمون
اگه فردا بی من شروع شد؛همون آدم قبلی بمون...با کولی برقصبا اهلی بخونرام نشووحشی بمون
عه‌وا
07:51 - 2 April 2026

53 Views


1 Reply

Profile picture of ‌جمعِ‌نقیضین ( نقیضین توییتر )‌
@jamenqizin2 April 2026
Replying to
خیلی قشنگه آهنگش