اقای پزشکیان زمانی که رهبر در حیات بودند از جانب ایشون خیلی حرفها زد و خیلی ها رو تایید کرد. الان که رهبر شهید شدن انتظار بیشتر از ایشون نمیره که از جانب رهبر شهید راحت هرچی میخواد به نفع خودش بگه.اقای پزشکیان شما داری با قاتل رهبر مذاکره عزتمندانه میکنی.عزتی در این نمیبینم.