استراتژی اسراییل و آمریکا غالبا عملیات کوتاه مدت با ترور و نابودی زیرساخت همراهه؛ این بار زود به نتیجه نرسیدن و تصمیم دارن فشار رو زیاد کنن با زدن زیرساخت؛ اما ایران برنامش نبرد فرسایشیه ؛ اول پایگاههای امریکا و بعدرژیم؛البته با همراهی جبهه مقاومت؛ خسارت هست اما مسیر خوبه