4 April 2026
ایران انگار تو تله"زیرساخت" گیر افتاده!دانشگاهانستیتو علمیپتروشیمیکارخونه داروپل،مدرسه،هنگ مرزینیروگاه اتمی همه رو زدنهنوز داریم بیاتیه میدیم اگه زیرساخت بزنی اِل میکنیم... خب بکن دیگه معطل چی هستی🙄
استراتژی اسراییل و آمریکا غالبا عملیات کوتاه مدت با ترور و نابودی زیرساخت همراهه؛ این بار زود به نتیجه نرسیدن و تصمیم دارن فشار رو زیاد کنن با زدن زیرساخت؛ اما ایران برنامش نبرد فرسایشیه ؛ اول پایگاههای امریکا و بعدرژیم؛البته با همراهی جبهه مقاومت؛ خسارت هست اما مسیر خوبه
23:25 - 4 April 2026

3 Reactions
221 Views