27 April 2026
مبتلایان به سندرم #مذاکره با #آمریکا از اول در بدنه نظام انگل‌گونه رشد کرده‌اند و در واقع این سندرم همان لوبیای سحرآمیز افسانه‌ای است که به‌جز تحریم، تحقیر، جنگ، خرابی و مرگ چیزی نصیب ملت نکرده است؛ گویا اینان همواره کر بوده‌اند که امامان انقلاب بیش از دویست‌ و پنجاه بار مذاکره با شیطان را خسارت دا…Show more
احسنت
00:37 - 28 April 2026

63 Views