باشه:)فعلا که شماها موندید به یادگار که کسی گردنتون نمی گیره!کامنتا رو چرا بستی حالا؟:)
@Pasdaran14 July 2024Replying to andعه کامنت ها رو بست ؟تلگرام و اینستاگرام میخوای برای چی دیکتاتور ؟بعدم رئیسی میزان قطعی برق ارثیه روحانی را کم کرد نه زیاد. کی این را نمیداند؟ببین بستن کامنت اولشه انقد نقد می کنیم که صفحه را ببندی و در بروی
@Harimeyar14 July 2024Replying toچه نقدی آخه؟وقتی ناف اصلاحات رو با دروغ بریدن چقدر بگیم دروغ نگید؟