عه کامنت ها رو بست ؟تلگرام و اینستاگرام میخوای برای چی دیکتاتور ؟بعدم رئیسی میزان قطعی برق ارثیه روحانی را کم کرد نه زیاد. کی این را نمیداند؟ببین بستن کامنت اولشه انقد نقد می کنیم که صفحه را ببندی و در بروی
علت بستن کامنت ها توهین و بد و بیرا گویی برخی افراد بود که الان باز شد.تا الان هم شخصی از طرف اکانت اصلاحات بلاک نشده.نقد هاتون رو بفرمایید.ولی توهین نه.