.واقعا چه معنی دارد که ما رسمی ترین پیامهای رسمی ترین مسئولان کشورمان را در تریبون دشمن ترین دشمنانمان ببینیم و بخوانیم؟صمن تشکر از جناب آقای #مهدی_انجیدنی و همت بلند ایشان، باید حمايت از #پیامرسان های داخلی و مخصوصا #ویراستی در اولویت مسئولان نظام قرار بگیرد.#نه_به_توئیتر #نه_به_x