📍 به دولت و حاکمیّت اعتماد کنیم .اگر هم اعتماد نمی کنیم بدانیم در چنین شرایط حساس و فوق العاده ی هیچ کس بدون مشورت با رهبری جامعه کاری انجام نمی دهد.رهبری تحمیلی نیست ، رهبری اهل فشار این و آن نیست.
قطعا همین طوره من به دوستانی هم میگم که امر فقط اوامر رهبر انقلاب است و بس ما هم باید به دولمتردان اعتماد کنیم چون هر کاری قرار است صورت گیرد به امر رهبر انقلابمان است و حکم حکم رهبری است