2d
اعوذ بالله من الشیطان الرجیمبسم الله الرحمن الرحیمبَقِيَّتُ اللَّهِ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ ۚ وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ.أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَدَّلینَ فِى الْفَلَواتِ، سلام بر آن به خاک افتادگان در بیابان ها#زیارت_ناحیه‌مقدسه.
VirAva

🔴روایتِ اِقتدار🇮🇷🇱🇧

00:0048:00:40
3 MB
1 MB
3 MB
3 MB
+7
Replying to
لکه ننگ مسئولان بخصوص پزشکیان و قالیباف این مذاکرات ننگین است عجیب آن لست که از امان حسین صحبت می کنند شما سازشگران چه به #کربلا مطمئنا اگر در #کربلا بودید هم از #مذاکره‌بایزید صحبت می کردین #علی_الاصول این مذاکرات اشتباه است دشمن چه کند دست از مذاکره با شیطان بردارید حادثه بزرگتر از شهادت امام ؟
6 MB
944 KB
اصلی ترین دلیل اینکه تا الان ظهور امام زمان عقب افتاده ترس از شهید شدن ایشونه ، - اگه ما به جای خونخواهی نائب مظلومو غریبش بر طبل تفاهم با قاتلینش به امید دست یافتن به خورده گندم واشنگتن دلخوش کردیم چه خوشمون بیاد و چه نیاد این پالسو به خداوند عزوجل و امام زمانمون دادیم که ما تورو

Show this thread

20:37 - 26 June 2026

4 Views