1d
💯 باید با ماندن در خیابان‌ها و مطالبه‌گری،از جان نائب امام زمان محافظت کنیم.#استوری#استاد_شجاعی ‎@ostad_shojae | Montazer.ir#امام_حسین #ایران #مرگ_بر_آمریکاShow more
3 MB
موافقان مذاکره هنوز نفهمیدن ما تو یک نبرد موجودیتی باکسی هستیم که تنهاراه بقایه خودشو در نابودی حتمی ما میدونه و مذاکررو صرفا ابزاری میدونه که وقتی به ضعف و شکست نزدیک شدسریع سر نیزه کنه تا دشمن مقابلشو فریب بده و الحق که تو جبهه خودی کم ابوموسی اشعری نداریم که خیال میکنن پایان این جنگ فقط با حکمیته
22:33 - 26 June 2026

4 Views