3d
📍اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس:📌برنامه «به وقت ایران» انصافاً یکی از برنامه‌های خوب در حوزه کارشناسی است. البته به برخی موارد آن نقد دارم، اما در مجموع برنامه خوبی است.Show more
4 MB
تاسف برای شما جنابان مذاکره کننده با بت بعل😑 جناب آقای قالیباف افکاره شما زمین تا آسمون با افکار و عقیده ی رهبره شهید، سردار سلیمانی متفاوته😡 شرم کنید
23:58 - 22 June 2026