میدونم همه مردم ناراحتن (هسته سخت نظام نه خنثی و وفاقی غربگرای تسلیمی ،مردم واقعی کف میادین)ولی حداقل تو جنگ بعدی که نوچه ها نفوذیا ی آمریکا بهش تنفس دادن کشته میشن و از دستشون راحت میشیم و این دفعه راحت میجنگیم با دشمن ******** فقط حیف که به این نفوذیا باید بگیم شهید..😏
01:39 - 15 June 2026