17 November 2025
تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیب‌پذیر باشیم
البته ان شا الله این سخنان را از روی نا آگاهی میزنیدصحبت های شهید حاجی زاده در این زمینه موجودهمیفرمودن که بعد از شهادت طهرانی مقدم برنامه ای به رهبری ارائه کردیم که خرید و توسعه جنگنده در آن بود ولی رهبری در جواب فرمودن: رو نقطه زنی موشک ها تمرکز کنینجنگنده قاهر همون F4 وطنیه نسل نهایتاً ۳
21:59 - 17 November 2025

3 Reactions
379 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Msh Hh‌
@Mahdi_zohoor17 November 2025
Replying to and
البته سردار گفتند ما دنبال برد و سرعت موشک بودیم که رهبر اینو گفت