17 November 2025
تعدادی ازعزیزان درباره مطلب جنگنده قاهر میگویند این پروژه،شکست خورده یا احیانا درمرحله آزمایش،ناکام مانده!عرض ما این بود؛چرا ادامه پیدا نکرد؟یا مشکلاتی هم وجود داشت؟همین مسیر را درصنعت موشکی نیز سپری کردیم،ولی ادامه دادیم.اما ساخت جنگنده معطل ماند!!مشخصا کار #نفوذ همین است که ما آسیب‌پذیر باشیم
Profile picture of ‌رضا ابا محمد‌
@FarAway17 November 2025
Replying to
البته ان شا الله این سخنان را از روی نا آگاهی میزنیدصحبت های شهید حاجی زاده در این زمینه موجودهمیفرمودن که بعد از شهادت طهرانی مقدم برنامه ای به رهبری ارائه کردیم که خرید و توسعه جنگنده در آن بود ولی رهبری در جواب فرمودن: رو نقطه زنی موشک ها تمرکز کنینجنگنده قاهر همون F4 وطنیه نسل نهایتاً ۳
البته سردار گفتند ما دنبال برد و سرعت موشک بودیم که رهبر اینو گفت
22:05 - 17 November 2025

153 Views