الانه که کلیپ رو باز نکرده، شروع کنن به...😂📿
@SheydaGhasempour5 مرداد 1404Replying toشیخ، دو سه ساله که شما رو دنبال میکنم،واقعا اکثر حرفاتون منطقیه،و به نظرم از معدود کنشگر های انقلابی هستید که کنشگریتون معمولا معقوله و آسیب نمیزنه،واقعا هرچی فکر میکنم دلیل این همه حمله رو متوجه نمیشم،(چون میدونم الان با خیل عظیم واکنش های منفی رو به رو میشید گفتم یه تک واکنش مثبتی براتون بزارم😅)
@Amirnet5 مرداد 1404Replying toمنم موافقم که مواضع ایشون در "اکثر" قریب به اتفاق درست و صحیحه.ولی یه سوال: آیا وقایعی که تعریف شد حقیقت داره؟ چجور میشه ثابت کرد؟؟
@Khamenei_313ma5 مرداد 1404Replying toچقدر همه چیز هماهنگ بوده!!!چقدر حرفهای شیخ درست در آمده،چقدر خسته شدید از بس خون دل خوردید.اگه همه چیز انقدر درست بود؟ کو سردار سلامی کو سردار باقری کو حاجی زاده...سردارمون کجان؟ دانشمندامون کجان ؟بله به فیض شهادت نائل آمدن...ویه زخم کوچک هم به یه دونه از سیاستمدارن دولت محترم نیقتاده.بازم توجیه .
@Sarbazbad5 مرداد 1404Replying toجریان این قضایا هم جریان نشون ندادن تصویر مادر شهید حاجی زاده اس.گذر زمان خیلی چیزها را مشخص می کنه. فعلا وفاق یک طرفه دست و پای خیلی ها را بسته.علی جنتی با افتخار گفت:« پزشکیان جلوی وعده صادق را گرفت.»(کلیپ تزیینی است.)12 MB
@Khamenei_313ma5 مرداد 1404Replying toموضع آقای توکلی در برابر خائن ومنافق ودشمن...اونوقت موضع بعضی سیاستمدارهای کنونی...2 MB
@Sarbazbad5 مرداد 1404Replying toاینم کلیپ علی جنتی.البته هر دو اصلاحاتچی هستن.و دروغ از این فرقه بعید نیست.یکیشو توی دولت راه دادن و باید دولت را سفیدشویی کنه، یکیشو راه ندادن و احتمالا حقیقت را گفته.6 MB
@user1753505007565 مرداد 1404Replying toبا این توضیحات پس رهبری بدون تفکر و پیش بینی از روی احساسات فرمایش کردند باید ب گونه ای پاسخ داد ک بازدارندگی داشته باشهرهبری نمیدونسته از نظر نظامی آمادگی نداریم 🙄🙄😬😔راستی چرا این توضیحات بعد از شهادت فرماندارن بیان میشه
@Peerless12125 مرداد 1404تنها فایده مذاکرات اصلاح طلبان با آمریکا برای مردم این بوده که مردم درک کردند آمریکا غیر قابل اعتماد است و مذاکره با امریکا فایده ای نداردولی جالبه خودشان هنوز متوجه نشدند البته اگر مردم به ولایت فقیه خود اعتماد کامل داشتند این همه سال زمان و این همه خسارت برای فهمیدن این موضوع لازم نبود
@Amraie13635 مرداد 1404Replying toیکبار واسه روحانی حلالیت طلبیدی و به دستبوسی اش می خواستی مشرف شوی، جیگر برای این یکی زود دس پاچه نشو که فردا بابت این کار انتظار چیزی داری و به ماسیدن چیزی امید... یکبار هم از خانواده شهید عباسی حلالیت بطلب بخاطر ارتباط داشتن با عواملی که به او تهمت جاسوس موساد زدن .#حلالیت_پروژه_ای
@Sajedin5 مرداد 1404Replying toجناب شیخ:سخن با وزیر محترم خارجه واطرافیان ایشان اولا از باب تذکر وهشدار است،که در تله اروپا وآمریکا نیفتیم.درثانی عده کمی هستند که حرف غیرخیرخواهی می زنند که از نظر همه مضمون است.جمهوری اسلامی به کسی چک سفیدامضا نداده،حتی شما برادر عزیز،بعد نگی فرانچسکو بودکه سرمان کلاه گذاشت!😉
@Ali_aghdam4035 مرداد 1404Replying toصرف نظر از این شبهه که خود آقای عراقچی در آخر همین مطلبشون اشاره میکند که بیان آن مطلب شهید باقری خطاب به آن طرف در بین جمع سه نفره بود نه در جمع کل اعضابیان کردن همین مطلب قبل از تجاوز دشمن، یعنی ماهها قبل از آن چه ایرادی داشت؟چه بسا که با این کار به گمانه زنی ها و پیش داوری ها خاتمه داده میشد
@Ta_abad_ba_velayat5 مرداد 1404Replying toشما نمی خواد نگران حلالیت گرفتن بقیه باشی زرنگی خودت از جلیلی رائفی پور و .....حلالیت بطلب حتی اون کسایی که بهشون اینجا فحش دادی
@cheh10025 مرداد 1404Replying toسلام شیخنمیدونم نظر من رو می بینی یا نه ولی عراقچی صاحب جمله معروف «امضای کری تضمین است» است. عراقچی از عاملان برجام خیانت بار است و به خاطر چنین خیانتی سکه های طلا جایزه گرفته. برجامی که فقط خسارت محض نبود بلکه فاجعه مکانیسم ماشه در آن گنجانده شده بود. ایشان را هیچ رقمه نمیتونی سفید کنی داداش
@shojayan13455 مرداد 1404Replying toشیخ وفاقی کجاش درست بود اونجاکه گفت شیطان بزرگ هسته ای مارانابودکرده،یااونجاش که التماس برای مذاکره کرد،یااونجاکه به دروغ گفت مرگ بر آمریکا ما مرگ بر حاکمان جنایتکار آمریکای جنایتکارنیست،یااونجاکه برخلاف کلا م امام خامنه ای عزیزوامام خمینی(ره)گفت مانمیخواهیم اسرائیل جعلی کودک کش جنایتکار محو شود
@Bade_saba5 مرداد 1404Replying toاونوقت عراقچی و لاریجانی بابت برجام و فرانچسکو چطور باید حلالیت بطلبند؟