هرگاه دلم می‌گیرد یا در گیر و دار مشکلات، دچار شک و تردید می‌شوم، پناهگاهی جز خلوتِ حرم پیدا نمی‌کنم و در نهایتِ این خلوت است که به آرامش می‌رسم. حقیقت این است که با گذر زمان، بیش از پیش به عنایات این خاندان نیازمندم.حالِ من نیز این روزها حالِ خوشی نیست؛ نوعی حس خسران و دریغ. شاید اگر این سختی‌ها نبود، من هم به این بیداری نمی‌رسیدم. هنوز جوانم و فرصت جبران باقی است؛ خوشحالم که این حقیقت را در میانه مسیر فهمیدم، نه در پایان عمر که دیگر مجالِ بازگشتی نبود.تصمیم من روشن است: با این "دست‌فرمان" فعلی، نه کاری از دست امثال من ساخته است و نه با منطقِ من همخوانی دارد. بنابراین، یا باید مسائل برای امثال ما شفاف‌سازی شود و یا اگر چنین نشود، مسیر خود را تغییر خواهم داد؛ سکوت در فضای سیاسی پیشه می‌کنم و اگر مجالی بود، انرژی خود را در عرصه‌ای دیگر صرف خواهم کرد.ما بازیچه‌ی دست عده‌ای نیستیم که با اعتبار و آبروی ما بازی کنند و در نهایت بفهمیم تمامِ آن جریان، سرابی بیش نبوده است. اگر این‌طور نبوده، باید تبیین کنند تا حقیقت روشن شود؛ اگر عواملی وجود دارند که اعتماد ما را به یغما برده و ناامیدمان کرده‌اند، باید با آن‌ها برخورد شود تا بفهمیم که دروغ نمی‌گویند. اگر هم آن‌قدر قدرت دارند که هیچ‌کس حریفشان نمی‌شود، پس زور من هم به جایی نخواهد رسید؛ در این صورت، کشور را به همان‌ها بسپارید تا هر کجا می‌خواهند پیش بروند، اما من در این سقوط سهیم نخواهم بود. چرا که معتقدم انتهای این تفرقه‌های حداکثری، قطعاً انزوا و نهایتاً سقوط است.
وظیفه‌ی من اکنون صبر است تا گام‌به‌گام با رهبری پیش بروم؛ چرا که از نظر من، دیگر هیچ‌کسِ دیگری قابل اعتماد نیست و این وضعیت، ماحصلِ کنشگری‌های نادرستِ دوستان است. با افراد متعددی که صحبت کرده‌ام، همگی همین حس را دارند و این دغدغه‌ای عمومی است. این جملات را نوشتم شاید باعث بیداری شود؛ وگرنه اعتمادِ ما چنان نابود شده که به این سادگی‌ها ترمیم‌شدنی نیست. یاعلی...
04:06 - 21 June 2026



67 Replies

Profile picture of ‌یادداشت های ناتمام‌
Replying to
خداوند عاقبت همه ی ما را ختم به خیر کندان شاءالله با ائمه و رهبران انقلاب محشور شویم

Profile picture of ‌آفتاب حسینی‌
Replying to
این پیچ تاریخی، طاقت فرسا ست!!😶😔

Profile picture of ‌مجید حیدری‌
Replying to
شیخ فرهاد جان سعی کن با سعه صدر، وحدت آفرین باشی😉 👋 🌹

Replying to
ریاکاری. خدا کند این‌بار دروغت،راست باشد که گفتی می‌روم و سکوت می‌کنم. دیگر کنشگری نخواهم داشت، اما همین الان، مشخصه داری دروغ میگی که بار اشتباهاتت در مورد مواضع رهبری رو بندازی روی حواشی. ۴روز دیگه هم مردم فراموش کرده بودن کی به کیه،حتمامیگی میخواستم کنار بکشم و یکی بهم حکم کرد نشین و کاری کن و..

Replying to
یک گنجشکی روی یک درخت بلند نشسته بود و به درخت می گفت، خودت را آماده کن می خواهم پرواز کنم. ممکن است فشار بهت بیاید.درخت گفت بابا ما اصلا نشستن تو را هم نفهمیدیم.

Profile picture of ‌ســربــــاز‌
Replying to
خدا خیرت بده همین رویه رو ادامه بده....

Profile picture of ‌سیاوش‌
Replying to
مظلوم رهبرم 😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷

Profile picture of ‌هادی صفاری‌
Replying to
شبخ فرهاد بسیار جای خوبی رو برای خلوت کردن و فهمیدن انتخاب کردی ولی تصمیم به سکوت الان اشتباه است تو اگر حق را شناخته باشی پا به میدان می گذاری. این همه حرف زدی با خوراکی که دیگران بهت دادن؟؟؟ تو سطح ۴ حوزه ای . خودت باید خوراک بدیخوراکت رو این افراد بهت دادن؟؟؟؟

Replying to
در این شرایط سخت، اندکی به مظلومیتِ رهبر شهید پی بردی!چقدر دلسوزان واقعی انقلاب، که برخی از ان ها را ملحق به تندروها کردی، بی‌غرض اشتباهاتت را تذکر دادن علاوه بر اینکه تعصبات، نیز مانع کشف حقیقت شد#اکنون‌هم‌دیرنیست!

Replying to
چاره در بازگشت از خودمان به سوی نظرات رهبر عزیز است. (حتی اگر احیانا مخالف هوای نفس باش)

اعتمادتان به چه کسی نابود شده است؟مگر نمی گویید تابع رهبری هستید، رهبری هم که موضعش مشخص شده.چرا احساس غلط خود را به عموم تعمیم می دهید؟هنوز متوجه نشده اید که اقبال دلهای مردم به سمت رهبری، کار خداست؟و هدایت رهبر انقلاب هم بواسطه امام زمان به دست خداست؟و نصرت مردم انقلابی ایران، هم هم؟

Replying to
این بزنگاههای مهم در زندگی خیلی تعیین کننده است.بشرط اینکه سعی نکنیم مواضع فبلی خود را ادامه دهیم.خدا هم به طرز معجزه آسایی کمک میرساند.فقط باید دعا کرد خدا قلبمان را به پذیرش حرف درست محکم کند.اگر فقط خدا برایمان مهم بود، نصرت خدا قطعی است، برای غلبه بر حرف باطل، و انصراف قلب از آن.

اگر معلوم شد که خبر آقای نبویان درست بوده چه میگویید؟لابد میگویید چرا صدا و سیما حرفهای رهبری را پخش نکرده.این حرفها برای پخش در صدا و سیما نبوده، چون دیده اند که سیاسیون دارند کشور را به دام آمریکا و اسرائیل می اندازند، مجبور شده اند این حرفها را اعلام عمومی کنند تا مردم تکلیفشان را بدانند.

Replying to
گفت: نبویان رو تهدید کردند که به جرم افشای حقایق ازش شکایت می‌کنندگفتم: یعنی تایید می‌کنند که اینها از امر امام تمرد کردندگفت: ولی نبویان کار اشتباهی کردهگفتم: چه عرض کنم! به طرف گفتند یک نفر رفته توی خونه‌ت داره به ناموست تجاوز میکنه! گفت کی به شما گفته در مسائل خانوادگی من دخالت کنید!!!

Profile picture of ‌م رضایی🇮🇷‌
Replying to
کاش ماها بجای این‌همه یأس یکم با قرآن آشنا بودیم می‌فهمیدم دوای درد فقط فهم برنامه‌های الهی در قرآن مفهومی که هیچ مفسری تا به حال به اون اشاره نکردهچون صاحب امر رو نمی‌شناسیم چون لیل القدر رو نمی‌فهمیم در همین ایام هستند کسانیکه با اتصال به قرآن هیچ ابهامی از صحنه‌ها براشون وجود نداره

Profile picture of ‌صاد ؟؟؟‌
Replying to
اعتماد ما هم سلب شده و حس ناامیدی جاش رو گرفته، دقیقاًهمون چیزی که دشمن دنبالشه، همون چیزی که باعث سرخوردگی ملت و رها کردن خیابان و خونه نشینی وبی تفاوتی نسبت به مسائل میشه، که مقدمه ی پیش برد دیگر اهداف دشمن خواهد بود،خدا باعث و بانیش رو نبخشه،اما الان وقت جا زدن نیستما مصائب عظیمی رو تحمل کردیم

Profile picture of ‌صاد ؟؟؟‌
فقط خبر شهادت آقامون برای شکستن ما کافی بوداما به خاطر همون آقا تاب آوردیم حالا هم قرار نیست این کشور که حاصل رنج و خون دل خوردنهای امام و رهبر شهید وجانفدایان هست رو ول کنیم تا یه عده هر جا میخوان اونو پیش ببرن آقا ازما خواستن در کنارشون منتظرباشیم ما هم دعوتشون رو لبیک میگیم و گوش به فرمان میمونیم

Profile picture of ‌صاد ؟؟؟‌
Replying to
البته این رو هم در نظر بگیریم که اتفاق جدیدی نیافتاده در زمان رهبر شهیدمون هم آقا همیشه با مذاکره با آمریکا مخالف بودن اما به خاطر اصرار مسئولین وبر خلاف میلشون اجازه میدادن تا هم اونا شانسشون رو امتحان کنن هم نظام محکوم به دیکتاتوری نشه.و اونها هم وانمود میکردن که همه چی با رهبری هماهنگه!