1d
هرگاه دلم می‌گیرد یا در گیر و دار مشکلات، دچار شک و تردید می‌شوم، پناهگاهی جز خلوتِ حرم پیدا نمی‌کنم و در نهایتِ این خلوت است که به آرامش می‌رسم. حقیقت این است که با گذر زمان، بیش از پیش به عنایات این خاندان نیازمندم.حالِ من نیز این روزها حالِ خوشی نیست؛ نوعی حس خسران و دریغ. شاید اگر این سختی‌ها …Show more
فقط خبر شهادت آقامون برای شکستن ما کافی بوداما به خاطر همون آقا تاب آوردیم حالا هم قرار نیست این کشور که حاصل رنج و خون دل خوردنهای امام و رهبر شهید وجانفدایان هست رو ول کنیم تا یه عده هر جا میخوان اونو پیش ببرن آقا ازما خواستن در کنارشون منتظرباشیم ما هم دعوتشون رو لبیک میگیم و گوش به فرمان میمونیم
06:09 - 21 June 2026

6 Reactions
218 Views