1d
هرگاه دلم می‌گیرد یا در گیر و دار مشکلات، دچار شک و تردید می‌شوم، پناهگاهی جز خلوتِ حرم پیدا نمی‌کنم و در نهایتِ این خلوت است که به آرامش می‌رسم. حقیقت این است که با گذر زمان، بیش از پیش به عنایات این خاندان نیازمندم.حالِ من نیز این روزها حالِ خوشی نیست؛ نوعی حس خسران و دریغ. شاید اگر این سختی‌ها …Show more
شبخ فرهاد بسیار جای خوبی رو برای خلوت کردن و فهمیدن انتخاب کردی ولی تصمیم به سکوت الان اشتباه است تو اگر حق را شناخته باشی پا به میدان می گذاری. این همه حرف زدی با خوراکی که دیگران بهت دادن؟؟؟ تو سطح ۴ حوزه ای . خودت باید خوراک بدیخوراکت رو این افراد بهت دادن؟؟؟؟
04:47 - 21 June 2026

4 Reactions
233 Views


1 Reply