خوبه که می دونه اوضاع مالی خانواده های پلیس چقدر داغونه!!شغلی که هیچ ساعت کاری منظمی نداره.محدودیتهای زیادی داره. هیچ تعطیلی نداره. مستقیم با جون آدم سر و کار داره و ...حقوق های نهایتا ۲۰ تومن!!!!
@Dr_mousavii7 March 2025حرف درستی زده شد،معیشت نیروهای حافظ امنیت جامعه و مرزها...نباید به واسطه ی موضوعات سیاسی تحت شعاع قرار گیرد.
@ASADBEGI7 March 2025Replying toلعنت خدا بر کسی که اولین بار با ساختن فیلمهای مزحک باعث شد پلیس رو مسخره کنند و کم کم تو فیلمها اقتدار پلیس رو شکستند تا جایی که زن عریان روی ماشین پلیس مینشیند و پلیس نمیتونه کاری کنه .
@Ghavam7 March 2025Replying toمتاسفانه جامعه کارگری وکارگران بازنشسته هم زیرچرخ دنده های معیشت خردمیشوندکه محصول عملکرددولتهاطی چنددهه گذشته است چراعلیرغم انجام کاربادریافت مزدمعیشت درمان تحصیل مسکن رفاه...دربدترین شکل باشدچون طبقه۱٪برخوردارجایگزین درباریان مصادره اموال شده گردیدندیامدارس غیر انتفاعی جایگزین مدارس ملی شدند...
@user1687719481717 March 2025Replying toالبته هم زمان جایگاه و شان نیروی انتظامی با این قوانین خنده دار و برخوردهای سطحی قضات با خلافکاران بسیار افت کرده است .بنده به عنوان یک فرهنگی شاهد جانفشانی ماموران شما هستم اما چه حیف قضات ما همه ی زحمات را هدر می دهند.
@damavandi_m7 March 2025Replying to andاینجا ایران است! صنایع پتروشیمی خلیج فارس!صد میلیون تومان حقوق واقعاً کمه!پاداش، یک میلیارد تومان!راستی کسی هست که به این امور رسیدگی کند؟!976 KB
@maryamrad8 March 2025Replying toپلیس امنیت نمیخواد یه برخورد عبرت اموز با برگزار کنندگان اختتامیه خبرنگاری ذر ۱۶اسفند بکنه تا راه خطا بسته بشه؟