به نام حضرت دوستخدمت برادران و خواهران مومن سلام عرض میکنم و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک میگم.از همین فرصت از تمام دوستان طلب حلالیت دارم و اگر حقی بر گردنم دارید که حلال نمیکنید بفرمایید چطور جبران کنم.از همین لحظات ابتدایی ماه مبارک از حضور دوستان مرخص میشم و زحمت و شر را از دوستان کم می…Show more