⁉️تقصیر کیست که شما اینهمه انتصاب خلاف #قانون انجام داده و کسانی را که استعلامهایشان منفی بوده به کرسی مناصب گماردهاید؟⁉️ الآن به جای اینکه بابت این هزینهتراشیها و اخلال در امور مملکت بدهکار باشید، طلبکار شدهاید؟🔴 انشاءالله که دستگاههای نظارتی و #قضایی هرچه زودتر تعارف را با شما هم که
آخه همه میدونیدچکاره ایدوچکارکردین همه عقبه تون کثیفه چون دیروزودداره سوخت وسوزنداره دنبال شماهم میان فقط جناب اژه ای بایدمثل شهیدرئیسی قاطع ورودربایستی راکناربگذاره.امیدواریم