7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
چیکار کنیم تا بعضیا بفهمند؟؟
18:36 - 7 February 2025

287 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حیدری‌
@user1692125756927 February 2025
Replying to and
فِي قُلُوبِهِم مَّرَضࣱ فَزَادَهُمُ ٱللَّهُ مَرَضࣰاۖ وَلَهُمۡ عَذَابٌ أَلِيمُۢ بِمَا كَانُواْ يَكۡذِبُونَدر دل هايشان مرضى از [نفاق] است، پس خدا بر بيماريشان افزوده و ايشان را به خاطر آنكه دروغ مى‌گفتند عذابى دردناك است#آیه۱۰بقره