7d
"بنده علی الاصول نظری دیگر داشتم" شبیه به دو گزاره از امام شهید است: خوشبین نیستم و آن نُه شرطی که بر مصوبه شورا عالی امنیت ملی تعیین نمودند.مسئولیت این تفاهم و جایگاه حقوقی که مسئولیت را پذیرفته و سپس اجازه رهبری صادر شده است نیز در پیام روشن می باشد.در ادامه ایشان تاکید بر نظارت دارند. "از این…Show more
Profile picture of ‌علیرضا زادبر‌
علیرضا زادبرFamous

@zadbar  •  18 June 2026

از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پول‌های مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود]اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های …
Show more
نکته جالب تر اینکه به مردم نفرمودن پیدا را خیابان ترک کنید،یعنی هنوز حکم در میدان بودن مردم باقی است برخی از آقایان تلاش نکنند که مردم خیابان رو ترک کنند.
22:28 - 18 June 2026

2 Reactions
190 Views