Profile picture of ‌Godfather ..‌
@Godfatherr31 May 2026
مستند بپرس تا مستند جواب بگیری

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Godfather ..‌
@Godfatherr31 May 2026
اعدام ۶۷ نفرات سازمان منافقین بود و با اون همه قتل عامی که راه انداخته بودنو اما آبان ۹۸ هم قضیه دارهشیخ بنفش و دولت پفیوزش برنامه داشتن برای کودتا ولی بازهم اونی که شما میگی نیست

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Godfather ..‌
@Godfatherr31 May 2026
ببینم اگر تو ازت دزدی کنن دزد رو بغل می کنی و ماچ می‌کنی یا نه دوست داری تحویل پلیس بشه و خسارتی که بهت وارد شده جبران بشه؟گفتی اعدام۶۷ گفتم مجرمینی بودن که کشتار راه انداخته بودن گفتی آبان ۹۸و دی ۱۴۰۴گفتم اعتراض نبوده ،وقتی مسلحانه میان و جان و اموال مردم رو به خطر میندازن و کشتار راه میندازن

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Godfather ..‌
@Godfatherr31 May 2026
ببین بچه جانهر عملی یه عکس‌العمل دارههر جرمی یه جزاییهمه جای دنیا همینهاز قانون تخطی کنی جزاش رو باید بدیقرار نیست هر ننه قمری اسلحه دست بگیره و بیاد تو خیابون مردم و بگه من اعتراض دارم

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Godfather ..‌
@Godfatherr31 May 2026
نهمن به خیلی از مسئولان این مملکت نقد دارم و خیلیا رو هم قبول ندارمولی راه نقد درست رو بلد هستم
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI31 May 2026
یه علاوه اینکه کسی که مسجد و درمانگاه و بانک و... آتیش میزنه،کسیکه به مکان نظامی و انتظامی حمله میکنه ، اسمش چیزی غیر از مجرم و اعتشاشگر نیست .همه جای دنیا اعتراض وجود داره .

This post was deleted by the post author.

اگر کسی بانک آتیش میزنه باید بهش شلیک بشه.اعتراض اصول داره،راه داره
22:09 - 31 May 2026

1 Reactions
101 Views


2 Replies

Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI31 May 2026
شلیک به مردم بی سلاح جرم است ،بله.اما شلیک به تروریستی که خودش را بین جمعیت شورشگر پنهان کرده توسط پلیس و نیروی امنیتی کاملا در همه جای دنیا قانونیه.خودت را به خواب نزن هم وطن.https://virasty.com/GhostsofSharzad/1780252142853622098