#پروینگر کسی را از تو دردی شد نصیبهم، سرانجامش تو گردیدی طبیبگندمم را ریختی، تا زر دهیرشتهام بردی، که تا گوهر دهی
گل بانو Replied
@user17283645615819 October 2024#پروینگر کسی را از تو دردی شد نصیبهم، سرانجامش تو گردیدی طبیبگندمم را ریختی، تا زر دهیرشتهام بردی، که تا گوهر دهی
@GolBanoooo7 March 2025Replying toچقدر سخته که درمان آدم دست کسی باشه که بهش درد رو داده...همون که بیشتر از همه دوسش داره...
Replied@user1728364561589 February 2025وقتی ناراحتی رو زیاد بهش بروز بدی.. بی تفاوت می شه...حتی اگر همیشه حق باهامون بوده باشه
@GolBanoooo7 March 2025Replying toاگه درمان دردش تو نبودی ناراحتیش رو پیش تو بروز نمیداد...بدون فقط آرامشش دست توست که به تو میگه...اگه یه روز دیگه ناراحتیهاشو بهت نگفت بدون دیگه مایهی آرامشش نیستی
Replied@user17283645615820 October 2024
@GolBanoooo7 March 2025Replying toمیدونین یاد چی افتادم؟یاد اون سگ و گربههایی که تو کوچه و خیابون دنبال غذان...اونی که تو خونه غذا میخوره آدمه... پس اونی که تو بیرون غذا میخوره احتمالا آدم نیست
@GolBanoooo6 February 2025Replying toناراحت نشیدها...کسی که بیرون خونه غذا میخورهلیاقت غذای خونه رو نداره...
گل بانو Replied
@user17283645615820 October 2024
@GolBanoooo7 March 2025Replying toاونی که تو خونه محبت نمیبینه، آرامش نداره...بهتر بجای این چرت و پرتا از همسرش بپرسه اون چه حسی داره؟ به حرفای همسرشم گوش بده...قطعا تو دل همسرش هم بزن و برقص نیست...اگه سختی و رنجی تو زندگی هست، اگه تحملی هست کاملا دو طرفه هست...اگه خوشی و حال خوب هم هست دو طرفه هست
گل بانو Replied
@user17283645615827 October 2024به یکی گفتم:❤️🔥ان شاءلله "ع ا ش ق" بشی..❤️🔥نمی دونم چی کار کردم..نفرین..یادعا..
@GolBanoooo7 March 2025Replying toیه بار تو اوج ناراحتی و دعوا به مشاورم گفتم: میدونین چی بیشتر از همه عذابم میده؟اینکه خیلی دوسش دارم...
گل بانو Replied
@user17283645615827 October 2024
@GolBanoooo7 March 2025Replying toهمین که میذاره بری پیش دوستات...بهت میگه برو تفریح...بهت میگه خوش بگذره و نوش جونت یعنی دوسِت داره...ولی بعضیها دوست داشتن رو فقط تو آماده کردن ساک مسافرتشون میبینن
گل بانو Replied
@user17283645615823 October 2024رفتي و هيچ نگفتي كه چه در سر داريرفتي و هيچ نديدي كه چه آمد به سرم❤️🔥💔❤️🔥💔
@GolBanoooo16 February 2025Replying toدردم آمد سوختم اما نگفتم که بمانمن تو را با زور نه با دل فقط میخواستم
@user17283645615815 October 2024#آه_قلمدردم از یار است درمان نیز هم...دل فدای او شد و جان نیز هم...
گل بانو Replied
@user17283645615815 October 2024#آه_قلمآب بقا کجا و لب نوش او کجا؟اتش کجا و گرمی آغوش او کجا؟
@GolBanoooo4 February 2025Replying toدر باور من عشق همین حالِ خراب استجويا شدم از بختم و گفتند که خواب استپرسید که دیوانه چرا عاشق اویی ؟گفتم که سوال تو خودش عین جواب است
گل بانو Replied
@danialesml8 August 2023نانسی پلوسی: اگر ترامپ دوباره رئیس جمهور شود امریکا قطعا ازبین خواهد رفت#ایران #ایران_قوی #مشکل #ویراستی
This post was deleted by the post author.
@GolBanoooo9 August 2023Replying to andاز بقیهی ویراستهاتون معلومه چقدر اهل منطق و اثبات هستین😏یه چیزی از خودت بگو بتونیم باور کنیم😒
This post was deleted by the post author.
@GolBanoooo9 August 2023Replying toیه نگاه به کامنتها بندازی میفهمی فایده ایشون صدبرابر شماست...اونی که به جز تولید کود فایدهی دیگهای نداری شمایی
This post was deleted by the post author.
@yosefzade8 August 2023Replying toچرا بی ادبانه حرف میزنی، این چه حرفیه میزنی بزرگوار از شما بعیده برادر...
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@GolBanoooo8 August 2023خیلی از ایدههایی که به ذهن من رسیدن، دقیقا توی زمانی بودن که اصلا بهشون فکر نمیکردماکثرا تو دستشویی🤣
This post was deleted by the post author.